Citroën želi koristiti kolačiće kako bi spremili podatke tijekom Vašeg posjeta i na taj način poboljšali Vaše iskustvo pregledavanja. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći u potpunosti pregledavati  ili iskoristiti sve usluge dostupne na našoj web stranici.

Saznajte više o kolačićima

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:HR] [cle1: SECONDES Lang:HR]
Zatvori

Česta pitanja

FAQ

Postprodaja

Zatvori sve Otvori sve

Gdje je meni najbliži Citroënov servis?

Kliknite ovdje i pronađite najbliži ovlašteni servis

Koja je cijena servisa u Citroën mreži?

Za sve detalje o servisiranju vašeg vozila, koje ovisi o njegovoj starosti i/ili kilometraži, kontaktirajte svoju kontakt osobu u postprodaji mreže Citroën

Vrijedi li Citroën jamstvo izvan Hrvatske?

Jamstvo Citroën ostaje važeće sve dok je vaše vozilo registrirano i prometuje cestama neke od zemalja članica EU, ili u nekim drugim zemljama. Popis tih zemalja nalazi se pod "Uvjetima jamstva" u vašoj servisnoj knjižici.

Daje li Citroën dokaz o jamstvu (jamstvenu knjižicu)?

Potvrda o jamstvu nalazi se na poleđini servisne i jamstvene knjižice koju dobivate prilikom isporuke vozila.

Odnosi li se na moje vozilo kampanja modernizacije?

Tvornički obnovljeni rezervni dijelovi i oprema koju prodajemo imaju jamstvo na neispravnosti nastale kao posljedica proizvodnje i sastavljanja, ili neispravnosti u samom materijalu, a to jamstvo počinje teći od dana isporuke (datum na računu). Jamstvo važi jednu godinu (ukoliko nije drugačije navedeno). Pokrivenost jamstvom je različita, te se primjenjuje na slijedeći način:
- za rezervne dijelove koje postavi član Citroën prodajne mreže ili druga stručna osoba, jamstvo pokriva rezervne dijelove i radove;
- u svim drugim slučajevima (prodaja potrošaču na crno), jamstvo ne pokriva radove. Jamstvo, uz predočenje računa, pokriva slijedeće:
- zamjenu (ili popravak) svih zamjenskih rezervnih dijelova ili opreme za koje Citroen prizna da su neispravni, zajedno sa svim troškovima rada ako je zamjenski rezervni dio ili opremu ugradio ovlašteni servis;
- samo zamjenu (ili popravak) zamjenskih rezervnih dijelova ili opreme za koju Citroen prizna da su neispravni ako dio ili opremu nije ugradio ovlašteni servis. Jamstvo ne pokriva:
- uobičajeno trošenje zamjenskih rezervnih dijelova ili opreme;
- neispravnost dijela nastalu kao posljedica neispravne ugradnje;
- nemar, neispravno korištenje, nepoštivanje tehničkih preporuka u knjižici upustava koja se isporučuje zajednos vozilom ili opremom;
- nepoštivanje servisnih intervala sukladno Citroen redovitom održavanju

Kako mogu dobiti dokumentaciju za svoje vozilo (knjižicu uputstava i servisnu knjižicu)?

Sva nova Citroën vozila isporučuju se s knjižicom upustava i servisnom knjižicom. Ako je potrebno, možete naručiti ovu knjižicu uputstava kod najbližeg distributera Citroën. Citroën ne može isporučiti kopiju servisne knjižice jer se radi o službenom dokumentu koji dolazi s vozilom i na koji se udara pečat prilikom isporuke novog vozila i prilikom svakog servisa.

Top