Citroën želi koristiti kolačiće kako bi spremili podatke tijekom Vašeg posjeta i na taj način poboljšali Vaše iskustvo pregledavanja. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći u potpunosti pregledavati  ili iskoristiti sve usluge dostupne na našoj web stranici.

Saznajte više o kolačićima
Želite primiti ponudu?

Popunite obrazac i izaberite vozilo za koje želite primiti ponudu. Vaš zahtjev bit će poslan prodajnom mjestu koje ste odabrali.

Jeste li privatni kupac ili tvrtka?
Zatvori

Racing

CITROËN i automobilizam

Povijest vrijednosti

Od crne (Croisière Noire) i žute (Croisière Jaune) ekspedicije 1924. i 1931. do uspjeha u reliju Pariz-Dakar i prvenstvu WRC te ulaska u WTCC 2014., Marka je svoje vrijednosti kreativnosti i tehnologije oduvijek primjenjivala na automobilizam.

CITROËN RACING DANAS

Svaki dan u tvornici CITROËN Racing u Satoryju u Versaillesu i na terenu, 196 muškaraca i žena iz Odjela za automobilizam Marke radi na tome da Odjel postane pravi laboratorij u skladu s krilaticom Créative Technologie.

Tvornica u Satoryju

Izrada vozila

Logistika

Sa sjedištem u Satoryju od 2000., tvornica CITROËN Racing čini osnovicu pobjedničkog stroja Marke.
Od izložbenog prostora do inženjerskog ureda, radionica, laboratorija, skladišta rezervnih dijelova i pogona za sklapanje vozila, tvornica na adresi 19 allée des Marronniers površine 15.000 m2 − i još više s testnom stazom Val d'Or u neposrednoj blizini − dom je svih stručnjaka Marke za automobilizam.

Pogledajte svaki od glavnih koraka proizvodnje trkaćih vozila CITROËN Racinga.

Dizajn s pomoću računala

CITROËN Racing − Dizajn s pomoću računala

Od općeg dizajna do najsitnijeg detalja, na radnim stanicama za CAD tijekom razvoja novog automobila proizvede se preko 4 000 planova. CITROËN Racing upotrebljava tehnologiju koju je razvila skupina PSA za računanje otpornosti materijala i mehanike fluida.

Laboratorij za plastiku

CITROËN Racing − Laboratorij za plastiku

U tom se laboratoriju rađaju automobili poput DS 3 WRC. Izvorni model u mjerilu 1:4 izrađuje se radi usavršavanja dizajna i provođenja početnih testova u zračnom tunelu prije proizvodnje modela standardne veličine.

Laboratorij za karoseriju

CITROËN Racing − Laboratorij za karoseriju

U laboratoriju za karoseriju izrađuje se šasija. Počevši s osnovnom školjkom, tehničari režu, namještaju i zavaruju cijevi zaštitnog kaveza, središnji tunel, pričvrsne točke ovjesa i elemente za ukrućivanje.

Odjel za motor

CITROËN Racing − Odjel za motor

Držeći se primjera automobila DS 3 WRC, u ovom je odjelu prvi put 100 % dijelova motora dizajnirao CITROËN Racing, uključujući blok motora načinjen izravno iz bloka aluminija. Potrebna su dva tjedna za sastavljanje motora i njegovo testiranje na klupi za ispitivanje motora u susjednoj prostoriji.

Laboratoriji za pogonske dijelove

CITROËN Racing − Laboratoriji za pogonske dijelove

U dva laboratorija − “Ovjes, upravljanje i kočnice” i “Mjenjači i prijenos” − okupljene su sve radne stanice posvećene pogonskim komponentama, uključujući amortizere, vilice, nosače ovjesa, kočnice i upravljanje u jednom te mjenjače i transmisijske sustave u drugom laboratoriju.

Laboratorij za struju i elektroniku

CITROËN Racing − Laboratorij za struju i elektroniku

Laboratorij za struju i elektroniku zadužen je za proizvodnju ožičenja. Potrebno je oko sedam tjedana za sastavljanje ožičenja koje se sastoji od nekoliko tisuća spojnih točaka.

Mjerni laboratorij

CITROËN Racing − Mjerni laboratorij

Bez obzira na podrijetlo dijelova (tvornički laboratoriji ili podizvođači) od kojih se sastoje trkaća vozila, svaki se dio zaustavlja u mjernom laboratoriju opremljenom 3D jedinicama za mjerenje.

Pogon za sklapanje

CITROËN Racing − Pogon za sklapanje

Nakon skladištenja dijelovi se sastavljaju u glavnom pogonu za sklapanje. To je područje podijeljeno na dva glavna dijela, jedan za proizvodnju trkaćih, a drugi za proizvodnju testnih vozila.

Logistika

Logistika potrebna odjelu CITROËN Racing za sudjelovanje u WRC-u i WTCC-u:

  • u prosjeku 40 osoba na svakoj utrci i 20 osoba na treninzima,
  • 25 utrka u dva prvenstva i oko 15 treninga,
  • 20 kamiona za svaku utrku i trening,
  • 12 kontejnera koji se prevoze diljem svijeta za utrke na drugim kontinentima,
  • 10 tona zračnog tereta za svaku utrku WRC-a na drugom kontinentu,
  • 15 000 obroka godišnje,
  • 1500 avionskih karata godišnje,
  • 400 unajmljenih automobila godišnje,
  • 5 specijalista za logistiku i 15 osoba zaduženih za opremu (vozači, instalateri),
  • 6500 noćenja godišnje.
Top