Citroën želi koristiti kolačiće kako bi spremili podatke tijekom Vašeg posjeta i na taj način poboljšali Vaše iskustvo pregledavanja. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći u potpunosti pregledavati  ili iskoristiti sve usluge dostupne na našoj web stranici.

Saznajte više o kolačićima
Želite primiti ponudu?

Popunite obrazac i izaberite vozilo za koje želite primiti ponudu. Vaš zahtjev bit će poslan prodajnom mjestu koje ste odabrali.

Jeste li privatni kupac ili tvrtka?
Zatvori

Alternativna goriva

NGV (Natural Gas Vehicle)

CITROËN razvija bogatu paletu tehnoloških rješenja namijenjenih smanjenju potrošnje goriva i emisiji štetnih plinova.

Ekološki

Citroën - GNV -Ekološki

Omogućuje smanjenje od 20 do 25 % emisije CO2 u odnosu na benzinske motore, a ne ispušta okside, sumpor ni olovo.

Kao gorivo već ga upotrebljava više od četiri milijuna vozila u svijetu.

Ekonomičan

Citroën - GNV - Ekonomičan

Njegova je cijena općenito konkurentna i niža od cijene benzina ili dizela.

Za vlasnike vozila s NGV pogonom postoje brojni porezni poticaji i olakšice.

Siguran

Citroën - GNV - Siguran

Lakši je od zraka pa se brzo raspršuje u slučaju curenja, pri čemu ne oblikuje eksplozivni oblak ili zapaljivu lokvu.

Sva vozila marke CITROËN s pogonom na NGV homologirana su i imaju najnaprednije sigurnosne uređaje.

BIOGORIVA

CITROËN nudi motore koji mogu raditi s biogorivima:

  • biodizelom za dizelske motore HDi,
  • bioetanolom za benzinske motore.

Biodizel i bioetanol pridonose ograničavanju globalnog zatopljenja smanjenjem emisije CO2 (osnovnog stakleničkog plina) vozila.

Kako u njima nema olova, a razina je sumpora niska, biogoriva ograničavaju štetne emisije.

Njihovim miješanjem s klasičnim gorivima, poboljšava se izgaranje jer sadrže veliku količinu kisika.

Zbog toga se smanjuje i emisija krutih čestica, ugljikova monoksida i drugih štetnih tvari.

Biodizel

Citroën - Biodizel

Biodizel je mješavina dizelskog goriva i biljnih ulja koja se kemijskim procesima dobivaju iz biljaka poput uljane repice, suncokreta ili soje.

Europski propisi dopuštaju do 5 % udjela biljnih ulja u dizelskom gorivu.

Uporaba biodizela B30 omogućuje smanjenje emisije CO2 za 18 % i emisije krutih čestica za 22 %.

Bioetanol

Citroën - Bioetanol

Bioetanol je smjesa benzina i etanola, alkohola proizvedenog fermentacijom šećera (šećerne repe ili trstike) ili škroba iz žitarica (pšenice, kukuruza itd.).

CITROËN razvija benzinske motore koji mogu koristiti gorivo u kojem se nalazi do 10 % etanola (gorivo E10).

Uporaba goriva E10 smanjuje emisiju CO2 (od izvora do ceste) za otprilike 6 %.

Tehnologija FlexFuel

Na nekim tržištima (Brazil, Švedska itd.) CITROËN također nudi vozila s FlexFuel tehnologijom koja može koristiti smjese benzina i etanola u promjenjivim omjerima:

  • do 85 % etanola u benzinu u Europi (gorivo E85 čiji je razvoj trenutačno marginalan u Europi i Francuskoj),
  • od 20 do 100 % etanola u Brazilu, najvažnijem svjetskom tržištu za to gorivo i flex-fuel vozila.

Napredna biogoriva

Svjestan problema povezanih s poljoprivrednom proizvodnjom namijenjenoj prehrani ljudi u odnosu na onu namijenjenu gorivu, CITROËN razmišlja o raširenijoj uporabi biogoriva uzimajući u obzir sve društvene i ekološke čimbenike.

Ta se biogoriva mogu proizvesti iz biomase (cijela biljka, nejestive kulture, organski otpad) ili pak iz mikroalgi.

CITROËN nastoji osigurati sukladnost svojih motora s tim gorivima čim uđu u fazu industrijske proizvodnje, što znači između 2020. i 2030. godine.

Top