CITROËN razvija bogatu paletu tehnoloških rješenja namijenjenih smanjenju potrošnje goriva i emisiji štetnih plinova.
CITROËN nudi motore koji mogu raditi s biogorivima:
Biodizel i bioetanol pridonose ograničavanju globalnog zatopljenja smanjenjem emisije CO2 (osnovnog stakleničkog plina) vozila.
Kako u njima nema olova, a razina je sumpora niska, biogoriva ograničavaju štetne emisije.
Njihovim miješanjem s klasičnim gorivima, poboljšava se izgaranje jer sadrže veliku količinu kisika.
Zbog toga se smanjuje i emisija krutih čestica, ugljikova monoksida i drugih štetnih tvari.
Biodizel je mješavina dizelskog goriva i biljnih ulja koja se kemijskim procesima dobivaju iz biljaka poput uljane repice, suncokreta ili soje.
Europski propisi dopuštaju do 5 % udjela biljnih ulja u dizelskom gorivu.
Uporaba biodizela B30 omogućuje smanjenje emisije CO2 za 18 % i emisije krutih čestica za 22 %.
Bioetanol je smjesa benzina i etanola, alkohola proizvedenog fermentacijom šećera (šećerne repe ili trstike) ili škroba iz žitarica (pšenice, kukuruza itd.).
CITROËN razvija benzinske motore koji mogu koristiti gorivo u kojem se nalazi do 10 % etanola (gorivo E10).
Uporaba goriva E10 smanjuje emisiju CO2 (od izvora do ceste) za otprilike 6 %.
Na nekim tržištima (Brazil, Švedska itd.) CITROËN također nudi vozila s FlexFuel tehnologijom koja može koristiti smjese benzina i etanola u promjenjivim omjerima:
Svjestan problema povezanih s poljoprivrednom proizvodnjom namijenjenoj prehrani ljudi u odnosu na onu namijenjenu gorivu, CITROËN razmišlja o raširenijoj uporabi biogoriva uzimajući u obzir sve društvene i ekološke čimbenike.
Ta se biogoriva mogu proizvesti iz biomase (cijela biljka, nejestive kulture, organski otpad) ili pak iz mikroalgi.
CITROËN nastoji osigurati sukladnost svojih motora s tim gorivima čim uđu u fazu industrijske proizvodnje, što znači između 2020. i 2030. godine.