Citroën želi koristiti kolačiće kako bi spremili podatke tijekom Vašeg posjeta i na taj način poboljšali Vaše iskustvo pregledavanja. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći u potpunosti pregledavati  ili iskoristiti sve usluge dostupne na našoj web stranici.

Saznajte više o kolačićima

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:HR] [cle1: SECONDES Lang:HR]
iVOTY_Berlingo_Van

INTERNATIONAL VAN OF THE YEAR 2019

 Prekrasno priznanje za Novi Citroën Berlingo Furgon koji je danas osvojio nagradu: « International Van Of The Year 2019 » na Međunarodnom salonu u Hanoveru,. Ovo je drugi put da Berlingo osvaja ovu nagradu, nakon što je prvi puta nagrađen 1997. i što je prodano više od 1,5 milijuna primjeraka. 

Ova treća generacija Berlinga nagrađena je za izvanredan napredak u pogledu udobnosti i tehnologije, bez kompromisa u pogledu funkcionalnosti. Nastavlja tako dugu baštinu marke Citroën u ovom segmentu, što uključuje legendarna vozila kao što su 2 CV furgonet, Acadiane i C15 pa sve do novog Berlinga i modela Jumpy. Vjeran je potpisu Marke « Inspired by Pro » koji je namijenjen lakim gospodarskim vozilima. Novi Berlingo Furgon prilagođen je potrebama svih stručnjaka i njihovom korištenju. Ističe se svojom jedinstvenom morfologijom  u 2 veličine (M i XL) te znanjem i umijećem u pogledu udobnosti i sigurnosti s 20 sustava za pomoć u vožnji i 4 sustava za povezivost. Veliki dobitnik ovog prestižnog europskog izbora, Novi Berlingo na hrvatsko tržište lansira se početkom 2018. godine.

 

« Marka Citroën ponosna je što je novi Berlingo Furgon ponovo osvojio prestižnu nagradu « International Van Of  The Year 2019 ». Ova nagrada svjedoči o skoku 3. generacije Berlinga ostvarenom u pogledu opreme i naglašava važnost ponude Citroëna u segmentu lakih gospodarskih vozila. Ovaj uspjeh označava povijesnu povezanost Marke  sa segmentom lakih gospodarskih vozila i nastavlja dugu uspješnu priču od modela Acadiane, 2 CV furgoneta i C15 do novog Berlinga Furgon i modela  Jumpy. Suvremena laka gospodarska vozila za sve vrste korištenja u potpisu su Marke « Inspired By Pro ».  Jedan je od najprodavanijih u gami lakih gospodarskih  Citroën i osnažit će dinamiku lakih gospodarskih vozila Marke u Europi, koja je zabilježena u prvom polugodištu porast od 10,6% u registriranim vozilima, što je dvostruko više od rasta tržišta « - LINDA JACKSON, generalna direktorica marke Citroën.

Top