[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:hr] [cle1: SECONDES Lang:hr]
Toekomstige-modellen-C3

NOVI CITROËN C3

CITROËN na hrvatsko tržište lansira novi C3, nasljednika treće generacije C3, najprodavanijeg modela Marke na svijetu i primjer istinskog tržišnog uspjeha sa 750 000 prodanih modela od njegovog puštanja u prodaju krajem 2016. godine. Ta limuzina modernog izgleda koji daje dojam zaštićenosti ne nalikuje nijednom drugom vozilu u svom segmentu. Ističe se svojom jedinstvenom osobnošću i nenadmašnom razinom udobnosti.

Novi C3 dodatno se ističe svojom izuzetnošću zahvaljujući sljedećim obilježjima :

- novi identitet marke Citroën: moćan izgled prednjeg dijela vozila u kojem se odražava novi potpis Marke nadahnut posljednjim konceptnim vozilima i koji je opremljen novim LED svjetlima;

- više mogućnosti personalizacije zahvaljujući 97 mogućih kombinacija vanjskog izgleda, a tu su i tri jedinstvene krovne naljepnice, dvije nove vrste naplataka i tri mogućnosti unutarnjeg uređenja od čega su dvije sasvim nove;

- novi dizajn elemenata Airbump®, vizualnog potpisa Marke;

- potpuno nova razina udobnosti u vozilu zahvaljujući činjenici da su u ovaj segment po prvi puta ugrađena nova sjedala Advanced Comfort koja se obično pojavljuju samo u višim segmentima, 12 mogućih tehnoloških rješenja za pomoć u vožnji i brojne internetske usluge: Connect Assist za pružanje pomoći na cesti/hitne slučajeve, Connect Nav i pripadajući dodirni zaslon od 7’’ i Connect Play koji služi poput produžetka pametnog telefona. Tehnička oprema odgovara zahtjevima modernog života i olakšava svakodnevicu.

Zahvaljujući svojim učinkovitim motorima s unutarnjim izgaranjem koji su u skladu s normom Euro 6 i koji sjedinjuju bolje performanse i niske emisije, novi C3 svestrana je limuzin.

S gotovo 4,5 milijuna izrađenih primjeraka od njegove pojave na tržištu, C3 je najprodavaniji model iz game CITROËN. To karizmatično i šarmantno vozilo nastavlja svoj pohod u vrlo konkurentnom segmentu ističući svoj jedinstveni dizajn, vrlo poseban karakter i udobnost karakterističnu za CITROËN. Uspješna formula „Inspired by You” i dalje za cilj ima privući mlade kreativce vedrog duha koji žive u gradskim i prigradskim područjima koji su u stalnom pokretu. Međutim, ona nastavlja privlačiti i poslovne korisnike.

Takvim se razvojem situacije dodatno naglašava želja marke CITROËN da „ne bude ista kao i svi drugi”.

Ukratko, Novi C3 najprilagodljivija je i najudobnija limuzina s jedinstvenim karakterom na tržištu.

Top