Pogledajte sadržaj
CITROËN USLUGE ZA ODRŽAVANJE VOZILA

NAMJENSKI SERVIS ZA JEDNOSTAVNO SERVISIRANJE VAŠEG CITROËN VOZILA

Kako bi vam olakšao servisiranje, Citroën nudi pametne namjenske usluge. Prije, tijekom i nakon servisiranja vašeg Citroëna, servis Citroën nudi širok raspon usluga za udobno iskustvo s potpunim povjerenjem. 

ONLINE NARUČIVANJE

Olakšajte si naručivanjem na servis

Naručivanje na servis nikada nije bilo lakše! U samo nekoliko klikova online ili u aplikaciji My Citroën odaberite najbliži servis i odaberite točno vrijeme svojeg dolaska. Možete i maksimalno iskoristiti određene popuste u terminima Happy Hour* (prema terminima dostupnim u vašem servisu).  

VIDEOCHECK

Pružanje transparentnog praćenja gotovog rada

Videocheck je inovativna korisnička usluga koja se koristi za dodatne radove obavljene u radionici.

Servis će vas obavijestiti ako tijekom radova na vašem vozilu utvrde dodatne radove koje je potrebno obaviti, a nisu bili inicijalno planirani. Uz Videocheck, poslat će vam videosnimku radova koji se trebaju obaviti na vašem automobilu kako biste svoju ponudu mogli odobriti na daljinu, potpuno transparentno. Prijedlog za rad, koji naravno slobodno možete prihvatiti ili odbiti, možete dobiti SMS porukom ili e-poštom.

Usluga videoprovjere omogućuje vam uštedu vremena grupiranjem radova koje treba obaviti na vašem automobilu.

RJEŠENJA MOBILNOSTI

Koristite naš servis radi većeg komfora

Za svako održavanje vašeg vozila Citroën predloženo je rješenje za mobilnost. 

CITROËN BRZI SERVIS

Napravite brzi servis svog vozila

Ovo je idealno rješenje za uštedu vašeg vremena kada su u pitanju planirani servisi vašeg automobila. Citroën Service Express nudi vam visokokvalitetnu uslugu koju obavljaju dva posebno obučena mehaničara. Jamčimo profesionalnu, prijateljsku uslugu punu razumijevanja. Usluga je gotova za kratko vrijeme, tako da možete ograničiti vrijeme nedostupnosti vašeg automobila i nastaviti s normalnim aktivnostima. Tijekom rada na raspolaganju vam je prostor za opuštanje (Wi-Fi, kava, osvježenje i materijali za čitanje). Osim toga, ova vam usluga daje priliku razgovarati o svim dodatnim radovima koje treba obaviti kako biste mogli kontrolirati proračun svog automobila.

E-KNJIŽICA ODRŽAVANJA

Iskoristite 100% digitalnu knjižicu

Kako biste pojednostavili rutinu servisiranja, aktivirajte uslugu e-knjižice održavanja. Pronađite povijest provedenih svih servisa na svojem vozilu i radova koji se nalaze na jednome mjestu. Vaša e-knjižica o održavanju dostupna je isključivo u vašem osobnom prostoru vaše aplikacije My Citroën.

Iskoristite sve prednosti e-knjižice održavanja, prve 100 % digitalne knjižice koju je Citroën osmislio za vas. 

CITROËN ASSISTANCE

Unutarnji mir na koji možete računati

Iskoristite Citroënovu pomoć u slučaju kvara ili nesreće. Brinemo se o vama u otklanjanju kvara ili vuče vašeg vozila kako biste mogli nastaviti svoje putovanje, čak i na kućnom pragu. 

Sva Citröenova vozila imaju pravo na doživotnu pomoć ako svoj automobil održavate u našoj mreži. 

APLIKACIJA MY CITROËN

Proširite iskustvo

Uz aplikaciju My Citroën: 

  • Primite upozorenje kada je rok za vaš sljedeći servis
  • Zakažite termin u svojem omiljenom Citroën servisu
  • Imate personalizirani nadzor održavanja svojeg vozila u skladu sa svojom vožnjom (uključujući jamstvo, kilometražu i datum sljedećeg termina u radionici) i pristup Citroënovim uslugama.

TELEMAINTENANCE

Održavanje na daljinu

Ne morate se brinuti o planiranju sljedećeg posjeta servisu. Uz ponudu daljinskog održavanja vaš automobil sam otkriva sve anomalije i izravno upozorava vaš servis. Ova besplatna ponuda, koja ne zahtijeva pretplatu, omogućuje vašem automobilu daljinsko slanje tehničkih podataka na vaše prodajno mjesto. Svi će radovi na vašem Citroënu stoga biti planirani unaprijed, štedeći vaše vrijeme i optimizirajući vaš proračun. 

Usluga održavanja na daljinu dostupna je na modelima opremljenim Citroën Connect Boxom naručenim od 20. travnja 2016.

KAMPANJE OPOZIVA

Budite sigurni da ste uvijek informirani

Citroën obavještava sve vlasnike vozila obuhvaćenih programom modernizacije, bilo poštom ili tijekom posjeta radionici. Ako se ovo odnosi na vas, obratite se voditelju postprodaje ovlaštenog servisa po vašem izboru. Nakon provjere mogu potvrditi je li vaše vozilo obuhvaćeno programom modernizacije. Također biste trebali provjeriti s njima imamo li vašu točnu adresu u našoj evidenciji.