Pogledajte sadržaj
Često postavljena pitanja

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

Ovdje ćete pronaći odgovore na najčešće upite vezane uz naše povezane usluge. Cilj nam je pružiti vam sve potrebne informacije kako biste u potpunosti iskoristili prednosti naših naprednih tehnologija i usluga.

OPĆA PITANJA
Što je Citroën Connect?
Citroën Connect je novi način da ostanete povezani i sigurni na cesti. Sustav pametnih tehnologija uvijek je dostupan za pomoć i usluge povezivanja koje pružaju sigurnost i inovacije. Citroën vozaču nudi udobnost mira i bezbrižne mobilnosti. Citroën vam omogućuje pametnu vožnju dajući savjete o prometnim uvjetima i informacije o vozilu ili ruti. Citroën vas čuva i čini svako putovanje uzbudljivim i učinkovitim.
Koje su usluge dostupne uz Citroën Connect?
SOS hitni poziv i poziv u slučaju kvara već su dostupni.
Dodatne usluge poput povezane navigacije (Live Navigation), statusa vozila i informacija ili daljinskih funkcija bit će dostupne u budućnosti. Dostupnost i opseg usluga mogu se razlikovati ovisno o zemlji i vozilu. Za više informacija posjetite web stranicu www.citroën.hr.
Koja su vozila opremljena Citroën Connectom?
Citroën Connect dostupan je uz C3 Aircross, C4, C5 Aircross, C5 X, Berlingo, SpaceTourer i za sve nove modele, poput novog C4 X.
Jesu li sve usluge dostupne u svim vozilima?
Dostupnost usluge i pokrivenost ovisi o zemlji i vozilu. Čim otvorite račun i prijavite se na portal Citroën Services Store, možete dodati VIN (šasiju) svog vozila i dobiti informacije o tome koje će usluge biti dostupne za vaš automobil.
Mogu li imati Citroën Connect u svom trenutnom vozilu?
Citroën Connect se ne može ugraditi u već proizvedena vozila, već mora biti tvornički opremljen ovim sustavom.
Kako mogu dobiti Citroën Connect?
Citroën Connect dostupan je kao opcija, ali dolazi i standardno s vozilima koja imaju navigaciju i s električnim vozilima. Za više detalja pogledajte cjenik ili konfigurator vozila.
Kako mogu početi koristiti Citroën Connect?
Kada kupite vozilo opremljeno Citroën Connectom, morate se registrirati i aktivirati svoje usluge. Usluge možete registrirati ili aktivirati putem mobilne aplikacije MyCitroën. Aplikaciji MyCitroën možete pristupiti i putem izravnog linka https://www.citroen.hr/svijet-citroen/citroen-experience/my-citroen.html, preuzeti aplikaciju na svoj telefon i tamo otvoriti račun. Alternativno, svoj račun možete otvoriti izravno na portalu Citroën Services Store https://services-store.citroen.hr/.
Trebam li se registrirati za korištenje usluga Citroën Connect?
Uz izuzetak SOS hitnog poziva i pomoći, morate se registrirati prije korištenja usluga povezivanja kao što je Povezana navigacija. SOS hitni poziv i pomoć već su aktivirani.

Za više informacija pročitati uvjete korištenja.
Kako mogu pristupiti svom računu?
Nakon što je vaš račun postavljen, moći ćete se prijaviti i pristupiti mu putem aplikacije MyCitroën ili portala Citroën Services Store https://services-store.citroen.hr/.
Promijenio sam adresu e-pošte. Kako mogu promijeniti svoju adresu e-pošte na svom računu?
Svoju adresu e-pošte možete promijeniti u aplikaciji MyCitroën ili na svom računu portala Citroën Services Store https://services-store.citroen.hr/.

Prijavite se sa svojom trenutnom adresom e-pošte i lozinkom, zatim idite na "Moj račun" i promijenite svoje podatke. Nova adresa e-pošte automatski će se ažurirati na sva tri sučelja, aplikaciji MyCitroën i portalu Citroën Services Store.

CITROËN SERVICES STORE
Što je portal Citroën Services Store?
Portal Citroën Services Store web je stranica za Citroënove usluge povezivanja. Ovdje ćete dobiti informacije o ponudi usluga, uključujući cijene, te možete upravljati uslugama (npr. registracija, aktivacija i kupnja usluge). Portalu Citroën Services Store možete pristupiti izravno putem web stranice https://services-store.citroen.hr/ ili aplikacije MyCitroën. 
Kako mogu aktivirati usluge?
Za aktivaciju usluga idite na portal Citroën Services Store Store https://services-store.citroen.si/ i prijavite se na svoj račun. Ukoliko još niste kreirali račun, možete ga otvoriti na portalu: https://services-store.citroen.hr/.


Moraju li sve usluge biti aktivirane na portalu Citroën Services Store?
Sve usluge dostupne za vaše vozilo moraju biti aktivirane u Citroën servisnoj trgovini, uz dvije iznimke, SOS hitni poziv i pomoć. Oba se automatski aktiviraju.

Hitni poziv namijenjen je slanju informacija hitnim službama, isključivo u hitnim situacijama. Poziv za pomoć na cesti (Assistance) možete pokrenuti samo ručno u vozilu, odnosno na temelju vaše odluke hoćete li ga koristiti ili ne. Za Poziv pomoći na cesti možete podesiti svoje postavke privatnosti i odlučiti koje se informacije šalju kada se poziv pokrene.
Kako mogu otkazati uslugu?

Za otkazivanje usluge obratite se centru za korisničku podršku. Podatke za kontakt možete pronaći na kraju odjeljka s često postavljanim pitanjima. Konzultant otvara zahtjev i obrađuje vaš zahtjev. Budite oprezni pri kupnji usluge jer se neke usluge naplaćuju i vaša će kreditna kartica biti terećena nakon 15 dana. Tijekom tog vremena centar za korisničku podršku može otkazati kupnju. Povrat više nije moguć nakon 15 dana. Imajte na umu da brisanje vozila s vašeg profila ne rezultira otkazivanjem usluge.
Mogu li dodati više vozila na svoj račun Citroën Services Store?
Da, možete dodati do 10 vozila na svoj račun. Idite na "Moj račun" i unesite VIN broj (šasije) u poseban odjeljak. Novo vozilo automatski će biti dodano na vaš račun.
Kako mogu izbrisati svoj račun Citroën Service Store?
Kako biste izbrisali ili promijenili svoje podatke, prijavite se u Citroën Services Store sa svojom adresom e-pošte i lozinkom koju ste unijeli prilikom registracije. Zatim možete izbrisati određene podatke sa svog profila u odjeljku "Moj račun". Ako želite trajno izbrisati svoj račun i sve povezane podatke, pošaljite zahtjev e-poštom na: privacyrights-citroen@mpsa.com

Imajte na umu da će brisanje vašeg računa Citroën Services Store također izbrisati vaš račun aplikacije MyCitroën.
Moram li platiti usluge Citroën servisne trgovine?
Uz Citroën Connect usluge su besplatne 10 godina i imate mogućnost kupnje usluga na temelju svoje potražnje i dostupnosti. Usluge koje su uključene i bez dodatnog plaćanja su npr. SOS hitni poziv i pomoć, informacije o vozilu, upravljanje putovanjem i vožnjom, e-Daljinski upravljač itd. Connected Navigation Pack (Live Navigation) uključen je besplatno prve 3 godine.
Kako mogu kupiti usluge?
Usluge možete kupiti na portalu Citroën Services Store. Prijavite se sa svojim imenom i lozinkom koju ste kreirali, a ako to već niste učinili, dodajte vozilo na svoj profil unosom VIN broja (šasije). Prikazat će se dostupne usluge za vaše osobno vozilo. Stoga možete odlučiti aktivirati ili kupiti usluge online. Kada se odlučite za kupnju usluge, od vas će se tražiti da unesete podatke o svojoj kreditnoj kartici kako bi kupnja bila uspješna. Nakon kupnje vidjet ćete da je usluga dodana na vaš profil.

ZAŠTITA PODATAKA
S kim Citroën Connect dijeli vaše osobne podatke i u koje svrhe?
Citroën Connect otkriva vaše osobne podatke za svrhe i primatelje navedene u politici privatnosti https://services-store.citroen.hr/legal/uvjeti-koristenja.
Šalje li vozilo podatke o lokaciji?
Za pružanje usluga potrebna je vaša lokacija. Možete sakriti svoju lokaciju ili zaustaviti prijenos podataka (osim za hitne pozive) u bilo kojem trenutku konfiguracijom postavki privatnosti. Ako se predomislite, možete ponovno prilagoditi svoje postavke privatnosti kako biste otkrili svoju lokaciju uslugama trgovine Citroën Connect. Samo u hitnim slučajevima to će biti uklonjeno kako bi se zaštitio vaš život.
Koji se osobni podaci prikupljaju?
Za registraciju morate unijeti svoje ime, svoju e-mail adresu i morate kreirati lozinku. Za aktiviranje usluge morate unijeti VIN (šasiju) broj vašeg vozila. Neke će usluge također zahtijevati unos broja mobitela i adrese stanovanja.
Kako mogu promijeniti svoje postavke privatnosti?
Ako vaš automobil nije opremljen navigacijskim sustavom, možete promijeniti postavke privatnosti u vozilu pritiskom na crnu servisnu tipku i SOS tipku istovremeno, najmanje 1 sekundu. Za većinu vozila s navigacijskim sustavom, možete promijeniti privatnost u izborniku postavki. Izuzetak su vozila s motorom s unutarnjim izgaranjem koja nemaju aktiviranu Povezanu navigaciju. U ovim vozilima, postavke privatnosti ne mogu se mijenjati kroz servisni izbornik, koristite crnu servisnu tipku i SOS tipku istovremeno.
Mogu li odabrati koji će se podaci prikupljati?
Vaše ime, adresa e-pošte, lozinka i VIN broj (šasije) potrebni su za otvaranje računa i aktiviranje usluga povezivanja. Za hitne pozive i kvarove nije potreban račun, oni su dostupni uz Vaš potpis uvjeta pri kupnji vozila.

HITNI POZIV SOS & POMOĆ
Kako se hitni poziv automatski pokreće?
Hitni poziv automatski se pokreće u slučaju prometne nesreće. Aktiviranjem zračnih jastuka ili zatezača sigurnosnih pojaseva, uspostavlja se izravna i trenutna glasovna veza 112 (24/7) s odgovarajućom javnom sigurnosnom službom.
Mogu li ručno pokrenuti hitni poziv?
Hitni poziv možete pokrenuti i ručno dugim pritiskom na crveni SOS gumb. Može se koristiti u slučaju nesreće i trebate pomoć ili ako vidite nesreću u kojoj je potrebna pomoć.
Gdje me vodi značajka hitnog poziva?
Hitni poziv uvijek se preusmjerava na najbliži lokalni centar za hitne pozive/točku za javnu sigurnost. Ovisno o prirodi hitnog slučaja, kontaktirat će odgovarajuću hitnu službu ili odjel.
Koji podaci se šalju iz mog vozila?
Za hitni poziv šalje se 'minimalni skup podataka' standardiziran od strane Europskog odbora za standardizaciju, koji uključuje točnu lokaciju mjesta nesreće, način aktiviranja (automatski ili ručni), identifikacijski broj vozila Vin (šasija ), tip vozila, način skladištenja pogonskog goriva, vremenski žig i smjer vožnje. Potonje je posebno važno na autocestama s odvojenim trakovima.
Kako će se koristiti podaci koje šalje vozilo?
Podatke će koristiti spasilačke snage u slučaju hitne situacije ili situacije opasne po život ili spasilački tim u slučaju tehničkog kvara, s ciljem što učinkovitije i brže pomoći.
U kojim hitnim slučajevima mogu pritisnuti SOS tipku?
Značajka hitnog poziva može vam pomoći u svakoj mogućoj hitnoj situaciji ili situaciji opasnoj po život u vozilu. Bilo da imate nesreću, trebate liječničku pomoć ili vidite nesreću na cesti i želite upozoriti hitnu službu, samo pritisnite crvenu SOS tipku dulje od 2 sekunde kao da birate 112 na telefonu i dobit ćete odgovor putem lokalni telefonski broj 112 za javnu sigurnost.
Što ako slučajno pritisnem crveni SOS gumb?
Ponekad se takve stvari dogode, nema problema. Ako ste slučajno pritisnuli gumb, možete ga izravno pritisnuti drugi put da prekinete poziv, inače ste povezani i možete objasniti situaciju odgovornom EMS agentu.
Što se događa ako ne mogu razgovarati s agentom hitne medicinske pomoći ili ako me ne razumiju?
Hitni poziv preusmjerava se na najbliži centar za hitne pozive/točku javne hitne službe. Agent hitne pomoći govorit će na lokalnom jeziku. U svakom slučaju kada putnik ne može govoriti ili ga se može razumjeti zbog ozljeda, na primjer, šalje se 'minimalni skup podataka' i hitne službe bit će poslane na lokaciju vozila. Ako agent ne govori vaš jezik, možete pokušati razgovarati na engleskom.
Hoće li značajka hitnog poziva uvijek raditi?
Hitni poziv i poziv u slučaju kvara odnose se na bežične komunikacijske mreže i satelitske sustave za pozicioniranje. U slučaju da se nalazite u udaljenom području gdje značajka za hitne slučajeve ili kvar možda nema signal, to može uzrokovati da značajka ne radi.
Ne, automobil je već opremljen SIM karticom za hitnu pomoć i funkciju kvara. Nije potrebno dodatno povezivanje s mobilnim telefonom.
Hitni poziv preusmjerava se na najbliži centar za hitne pozive/točku javne hitne službe. Agent hitne pomoći govorit će na lokalnom jeziku. U svakom slučaju kada putnik ne može govoriti ili ga se može razumjeti zbog ozljeda, na primjer, šalje se 'minimalni skup podataka' i hitne službe bit će poslane na lokaciju vozila. Ako agent ne govori vaš jezik, možete pokušati razgovarati na engleskom.
Radi li značajka hitnog poziva u parkiranom i ugašenom vozilu?
Hitni poziv možete pokrenuti pritiskom na crveni SOS gumb u vozilu, a poziv u kvaru pritiskom na crni servisni gumb. To je moguće i kada je vozilo ugašeno. 

Automatski hitni poziv aktivira se ako se aktiviraju zračni jastuci i zatezači sigurnosnih pojaseva. Ovaj automatski poziv radi samo kada je vozilo upaljeno.
Mogu li crveni SOS gumb koristiti i u druge svrhe, npr. kada trebam savjet ili informaciju?
Ne, ovo se odnosi samo na hitne slučajeve kao što su nesreće, hitni medicinski slučajevi ili situacije opasne po život. Korištenje crvenog SOS gumba u druge svrhe smatra se zlostavljanjem i može biti kažnjivo.
Kako funkcionira značajka Poziv za pomoć na cesti (pomoć)?
Kada pritisnete crni servisni gumb (pored crvenog SOS gumba) dulje od 2 sekunde, bit ćete povezani s centrom za pomoć na cesti u zemlji u kojoj je vaše vozilo prvi put registrirano (domaća država). Ako se kvar dogodi izvan vaše zemlje, pružatelj usluge pomoći na cesti u vašoj zemlji organizirat će pomoć od pružatelja pomoći u blizini vaše lokacije.
Koji podaci se šalju iz mog vozila?
Kao i kod hitnog poziva, šalje se "Minimalni skup podataka" standardiziran od strane Europskog odbora za standardizaciju, koji uključuje točnu lokaciju mjesta nesreće, identifikacijski broj vozila VIN (šasija), tip vozila, vrstu goriva, vrijeme pečat, kao i smjer putovanja. To je posebno važno na autocestama s odvojenim trakovima. Za Breakdown Call šalju se i dodatne informacije o vozilu, koje su korisne spasilačkom timu, kako bi pružili učinkovitu pomoć.
Mogu li crni servisni gumb koristiti u druge svrhe koje nisu povezane s kvarom?
Crni servisni gumb može se koristiti samo u slučaju kvara. U centru za pomoć u slučaju kvara druge usluge neće biti dostupne.
Kako se financira funkcija pomoći na cesti?
Ako je vaše vozilo jedno od vozila koja ispunjavaju uvjete za takvo pokriće na određeno razdoblje i ako su ispunjeni uvjeti police Citroën pomoći na cesti (pomoć), konzultant će poslati stručni tim na vašu lokaciju da popravi kvar bez naplatiti. Međutim, ako vaše vozilo nije jedno od vozila kod kojih je takvo pokriće omogućeno i ne ispunjava uvjete police Citroën pomoći na cesti, kupac snosi troškove pružatelja usluge pomoći na cesti.

U svakom slučaju, telefonski poziv centru za pomoć na cesti je besplatan.
Radi li značajka Pomoć na cesti uvijek?
Hitni poziv i poziv pomoći na cesti odnose se na bežične komunikacijske mreže i satelitske sustave za pozicioniranje. U slučaju da se nalazite u udaljenom području gdje značajka Hitnog poziva ili Pomoći na cesti možda nema signal, to može uzrokovati da značajka ne radi.

MOBILNA APLIKACIJA MYCITROËN
Što je aplikacija MyCitroën?
Ova besplatna aplikacija (kompatibilna sa svim modelima vozila Citroën) omogućuje vam da budete povezani s vašim vozilom (ovisno o opremi). Aplikacija My Citroën omogućuje vam da ostanete povezani sa svojim vozilom i pristupite njegovim informacijama. Dovoljna je jednostavna registracija da imate svoj osobni prostor. Morat ćete unijeti svoje vozilo kako bi vam aplikacija ponudila odgovarajuće usluge.

Aplikacija MyCitroën kompatibilna je samo s iOS pametnim telefonima (verzija 12 i novija) i Android pametnim telefonima (verzija 7 i novija). Za korištenje svih značajki bit će potreban minimalni podatkovni paket od 500 MB.

Ovisno o vrsti vašeg vozila (termički, električni, hibridni) i njegovoj podobnosti za uslugu, aplikacija vam omogućuje pristup raznim funkcijama, kao što su praćenje vaše vožnje i razine potrošnje goriva ili električne energije, naručivanje usluge, pristup korisnički priručnik, upravljanje na daljinu itd.
Na kojim je mobilnim uređajima dostupna aplikacija MyCitroën?
Aplikacija MyCITROËN (u daljnjem tekstu "aplikacija") besplatna je mobilna aplikacija, kompatibilna s iOS 12 ili novijim i Android 7 ili novijim, a namijenjena je korisnicima za njihovu osobnu upotrebu.
Kako mogu preuzeti i instalirati aplikaciju MyCitroën?
Aplikacija MyCitroën dostupna je za preuzimanje u Google Play Storeu i Apple App Storeu.
Kako kreirati i upravljati svojim MyCitroën računom?
Aplikacija MyCitroën dostupna je za preuzimanje u Google Play Storeu i Apple App Storeu.



P: Kako kreirati i upravljati svojim MyCitroën računom?

O: Zahvaljujući vašem MyCitroën računu, imate jednostavan pristup:

· MyCitroën mobilne aplikacije

· Portal CITROËN Services Store


Kreiranje i aktivacija računa

Neka vas vodi postupak registracije i jednostavno kreirajte MyCitroën račun na portalu CITROËN Services Store ili mobilnoj aplikaciji MyCitroën.

Morat ćete postaviti svoje podatke za prijavu unosom svoje adrese e-pošte (ovo će biti vaše korisničko ime) i lozinke te nekih osobnih podataka.


Podsjetnik:

- Vaš račun će biti aktivan kada potvrdite registraciju aktivacijskim e-mailom.
Imate problema s kreiranjem i aktiviranjem MyCitroën računa?
Niste primili aktivacijski e-mail: provjerite nije li e-mail u vašoj spam mapi.

- Moja aktivacijska e-pošta ne radi: pošaljite je ponovo putem donje veze: https://id-dcr.citroen.com/account/activation-mail?

U slučaju neuspjeha, obratite se Odjelu za odnose s korisnicima putem online obrasca dostupnog ovdje.

Ako se problem ponovi nakon što slijedite ove upute, možete pristupiti usluzi Kontakt i pomoć ispunjavanjem obrasca dostupnog u aplikaciji Moj Citroën.
Koje su informacije o mom vozilu prikazane u aplikaciji MyCitroën?
Čim se Bluetooth mobilni telefon poveže s vozilom i već ste preuzeli aplikaciju MyCitroën na svoj telefon, bit ćete obaviješteni o kilometraži, razini goriva i prosječnoj potrošnji goriva. Također ćete dobiti podsjetnik za sljedeće održavanje vašeg vozila i obavijest ako se otkriju tehnički problemi.
Koje su informacije o mojim putovanjima prikazane u aplikaciji MyCitroën?
Aplikacija MyCitroën omogućuje vam da odredite vrijeme polaska, dolaska i trajanja putovanja, kao i pojedinosti putovanja kao što su udaljenost, prosječna brzina ili potrošnja goriva, posljednja lokacija vozila i geolokacija adrese polaska i dolaska. Osim toga, aplikacija omogućuje vođenje vozila i uvid u posljednju kilometražu.
Lokacija vozila nije ispravno prikazana. Koji je razlog?
Vozilo automatski šalje informacije na temelju stvarnog stanja na pametni telefon i aplikaciju MyCitroën. Ako dijelite vozilo s drugim ljudima, status zadnjeg vozača dostupan je na vašem pametnom telefonu i u aplikaciji MyCitroën.
Može li me aplikacija voditi do mog vozila?
Da, aplikacija MyCitroën nudi navođenje vašem vozilu i informacije o zadnjoj udaljenosti, čak i ako je vaše odredište u pješačkoj zoni ili ako ste parkirali automobil.
Kako mogu otkazati svoju pretplatu na MyCitroën?
Moguće je odjaviti se s MyCitroën:

Na web portalu Citroën Services Store idite na "MOJ RAČUN", "MOJI OSOBNI PODACI", na dnu stranice kliknite "ODJAVA".
U aplikaciji MyCitroën putem ikone „Osobe/Profil“ i potom klikom na „ODJAVA“. Ako odustanete, više nećete moći primati informacije vezane uz upravljanje vašim ugovorima.
Međutim, ova radnja neće imati utjecaja na vaše trenutne ugovore i sve troškove povezane s njima. Ukoliko želite raskinuti ugovore, podnesite zahtjev putem online obrasca dostupnog ovdje.



Ako također želite deinstalirati aplikaciju MyCitroën, to možete učiniti izravno na svom pametnom telefonu. Svi podaci koji se odnose na vaše vozilo (GPS položaji, upozorenja o održavanju, prijeđena putovanja itd.) bit će trajno izbrisani.

POVEZANI NAVIGACIJSKI PAKET (navigacija uživo)
Koje usluge nudi Povezana navigacija?
Usluga Connected Navigation uključuje mrežni promet, cijene goriva, informacije o parkiranju, online točke interesa i informacije o vremenu. Za električna vozila, točke interesa također uključuju stanice za punjenje.
Koliko dugo su usluge uključene u moj navigacijski sustav?
Usluge su uključene za prve tri godine. Nakon tog razdoblja uslugu možete ponovno naručiti na web portalu Citroën Service Store. Usluge se temelje na bežičnim komunikacijskim mrežama i satelitskoj mreži Global Positioning System ("GPS"). Nisu sve usluge dostupne svugdje, osobito u udaljenim ili zatvorenim područjima, a ne na svim vozilima. Usluge su ograničene stvarima koje su izvan naše kontrole. Obavijestit ćete nas kada želite otkazati svoje usluge ili kada namjeravate prodati ili riješiti svoje vozilo.
Gdje mogu dobiti ažurirane karte za svoj ugrađeni navigacijski sustav?
Ažuriranja karte mogu se preuzeti s web stranice https://www.citroen.hr/usluge-i-financiranja/map-update.html ili dobiti od lokalnog zastupnika i servisera Citroëna.

Napomena: Za neka su vozila ažuriranja karte trenutačno besplatna i dostupna na tromjesečnoj osnovi. Trgovac može naplatiti instalaciju.
Koliko dugo su usluge uključene u moj navigacijski sustav?
Usluge su uključene za prve tri godine. Nakon tog razdoblja uslugu možete ponovno naručiti na web portalu Citroën Service Store. Usluge se temelje na bežičnim komunikacijskim mrežama i satelitskoj mreži Global Positioning System ("GPS"). Nisu sve usluge dostupne svugdje, osobito u udaljenim ili zatvorenim područjima, a ne na svim vozilima. Usluge su ograničene stvarima koje su izvan naše kontrole. Obavijestit ćete nas kada želite otkazati svoje usluge ili kada namjeravate prodati ili riješiti svoje vozilo.
Koje usluge nudi Povezana navigacija?
Usluga Connected Navigation uključuje mrežni promet, cijene goriva, informacije o parkiranju, online točke interesa i informacije o vremenu. Za električna vozila, točke interesa također uključuju stanice za punjenje.
Koje su prednosti usluge Live Navigation?
Ova usluga pruža točne informacije o prometu s fleksibilnom i besprijekornom mrežnom pokrivenošću. Prometne informacije poboljšavaju planiranje rute, posebno za duža putovanja, i točnost procijenjenog vremena dolaska. Točnost osigurava više od 500 milijuna povezanih uređaja i više od 5 milijardi mjerenja prometa dnevno. Vozač dobiva upozorenja o nesrećama, a karta pruža informacije o prometu samo za trake koje su relevantne za vaše putovanje. Prometna traka s desne strane sažeto i jasno strukturirano informira o svim nesrećama na putu, kao io kašnjenjima i predviđenom vremenu dolaska.
Što označava ulično kodiranje bojama? Što je prikazano na karti osim informacija o prometu?
Tijek prometa prikazan je na karti navigacijskog sustava. Ulice su označene bojama od žute do tamnocrvene. Što je boja tamnija, to je više prometa na cesti. Mogu se prikazati i druge informacije ako su dostupne, kao što su zatvorene ceste ili radovi na cesti.
Za koje ulice su informacije dostupne u Navigaciji uživo?
Usluga Live Navigation pruža fleksibilnu i besprijekornu pokrivenost cestovne mreže i čini dostupnima informacije samo za one cestovne trake koje su relevantne za vaše putovanje.
Koliko se često ažuriraju prometne informacije?
Informacije se ažuriraju otprilike svake 2 minute.
Primjenjuju li se prometne informacije automatski na moju rutu?
Za izračun rute i predviđenog vremena dolaska u obzir se uzima prometna situacija. Vozač mora prihvatiti skretanje.
Uzima li navigacijski sustav u obzir vremenske uvjete kada izračunava rute?
Ne, vremenska prognoza se ne uzima u obzir za izračun rute ili predviđenog vremena dolaska.
Koje informacije nam daje vremenska prognoza?
Usluga informacija o vremenu pruža informacije o trenutnim vremenskim uvjetima na putu, na odredištu ili odabranim lokacijama, uključujući prognozu temperature zraka. Vremenski uvjeti se prikazuju kao ikone koje ovise o razini zumiranja. Imate pregled 5-dnevne vremenske prognoze za određeni grad.
Kako mogu natjerati navigacijski sustav da me uputi na parkirno mjesto?
Odabranu parkirnu garažu možete jednostavno odabrati kao odredište u svom navigacijskom sustavu jednim klikom na navigacijski simbol. Informacije o parkiranju dostupne su samo za garaže koje sudjeluju u sustavu izvješćivanja.
Koje informacije pruža servis Petrol Services?
Ova usluga omogućuje pristup informacijama o lokacijama benzinskih postaja i cijenama goriva u stvarnom vremenu. To omogućuje vozaču da odabere najbližu i najprikladniju servisnu postaju. Cijene goriva dostupne su samo za benzinske postaje koje sudjeluju u sustavu izvješćivanja.
Mogu li dobiti informacije o svim vrstama goriva?
Na svakoj benzinskoj postaji možete dobiti informacije o svim vrstama goriva dostupnim. U postavkama možete unaprijed odabrati vrstu goriva vašeg vozila, tako da će se cijena goriva prikazana na karti prilagoditi tome.
Kako mogu pokrenuti navigaciju do sljedeće benzinske postaje?
Jednim klikom na navigacijski simbol u navigacijskom sustavu možete jednostavno odabrati benzinsku postaju kao svoje odredište.
Što je online pretraživanje točaka interesa (POI)?
Online POI pretraživanje vam pomaže da brzo pronađete točku koju želite posjetiti prikazujući najnovije online informacije. Možete pretraživati ​​po kategoriji ili nazivu, a možete jednostavno odabrati točku interesa kao odredište vašeg navigacijskog sustava.
Koje informacije nam pruža usluga online pretraživanja POI?
Usluga pruža najnovije i najkorisnije informacije o odabranoj točki interesa, kao što su broj telefona, adresa, radno vrijeme i kratki opis, ako je dostupan. Također imate opciju spremanja točke interesa na svoj popis adresa.
Moj GPS sustav ne može pronaći adresu unesenu u Quick Find
Ako ne možete pronaći željenu adresu u načinu "klasične pretrage", dostupan je učinkovitiji način "brze pretrage" FTS (free text search).

Za informacije, pod "Traži" na vrhu ekrana, pronaći ćete povijest starih pretraživanja. Slijedite korake u nastavku (ovisno o zaslonu vašeg vozila):

• Pritisnite "Traži" na navigacijskom zaslonu.

Bit ćete preusmjereni na virtualnu tipkovnicu. Po želji unesite punu adresu ili naziv POI točke koju tražite.

POVEZIVANJE SA VOZILOM
Kako povezati svoje vozilo na WIFI?

Provjerite jeste li aktivirali sigurni WIFI prije nego što nastavite s radnjama:

  • WIFI kod kuće
  • WIFI s vašeg pametnog telefona
  • Druge zaštićene WIFI žarišne točke


Upute po modelu možete pronaći ovdje. https://service.citroen.com/ACddb/index2.html

Kako mogu povezati svoj telefon s profilom vozila?
Usluga pruža najnovije i najkorisnije informacije o odabranoj točki interesa, kao što su broj telefona, adresa, radno vrijeme i kratki opis, ako je dostupan. Također imate opciju spremanja točke interesa na svoj popis adresa.

Upute su ovdje: https://service.citroen.com/ACddb/index2.html
Kako mogu upariti svoj telefon sa svojim vozilom putem Bluetootha?
Upute su ovdje: https://service.citroen.com/ACddb/index2.html
Imam nekih problema s povezivanjem telefona s automobilom
Upute su ovdje: https://service.citroen.com/ACddb/index2.html

Ako se problem ponovi nakon što slijedite ove upute, možete pristupiti usluzi Kontakt i pomoć ispunjavanjem obrasca dostupnog u aplikaciji Moj Citroën.

DALJINSKI UPRAVLJAČ
Što je e-Daljinski upravljač / Daljinski upravljač?
Ove dvije usluge, Remote Control i e-Remote Control, nude vam različite i učinkovite funkcije koje pružaju jedinstveno iskustvo udobnosti, čak i izvan vožnje.

E-Remote Control je besplatna usluga dostupna za nova električna i plug-in hibridna vozila. Usluga e-Remote dostupna je samo u mobilnoj aplikaciji MyCitroën. Aplikacija MyCitroën omogućuje vam da u svakom trenutku provjerite stanje napunjenosti i domet vašeg vozila. Ako je vaše vozilo spojeno na stanicu za punjenje, punjenjem možete upravljati i na daljinu. Više informacija na: https://services-store.citroen.hr/



Daljinsko upravljanje je plaćena usluga dostupna za nova vozila s motorom s unutarnjim izgaranjem, električna i plug-in hibridna vozila, koja omogućuje interakciju između vašeg pametnog telefona i vozila na daljinu. Ovu uslugu možete koristiti u aplikaciji MyCitroën. ​Daljinskim upravljačem možete provjeriti status zaključavanja vašeg vozila i zaključati ili otključati vrata jednostavnim dodirom na vašem pametnom telefonu. Također možete upaliti vanjska svjetla i/ili potrošiti novac kako biste pronašli svoj Citroën na parkiralištu. Više informacija na: https://services-store.citroen.hr/
Kako se pretplatiti i aktivirati e-Daljinski upravljač?
Usluga e-Daljinskog upravljanja zahtijeva sigurnu identifikaciju za identifikaciju korisnika. Da biste dobili uslugu, slijedite korake u nastavku (imajte na umu da će ugovor biti izbrisan ili neće biti aktiviran ako već postoji na vašem vozilu):

1. Preuzmite aplikaciju MyCitroën i kreirajte svoj račun

2. Unesite svoj VIN - odaberite e-Daljinski upravljač s popisa dostupnih usluga

3. Pretplatite se na uslugu na web portalu Citroën Service Store (kompatibilno sa svim preglednicima osim Internet Explorera). Po završetku pretplate bit ćete preusmjereni na mobilnu aplikaciju MyCitroën za daljnje korake (za korištenje usluge e-Remote morate prethodno preuzeti aplikaciju i otvoriti račun).

4. Dovršite aktivaciju u automobilu svojim ključem u 3 koraka:

a. Registrirajte broj telefona od povjerenja

b. Registrirajte svoj pametni uređaj i kreirajte pin kod / SIGURNOSNI KOD

c. Idite do svog vozila sa svojim pametnim telefonom i ključem, uspostavite Bluetooth® vezu i pritisnite gumb za pokretanje

5. Nakon automatskog preuzimanja i instaliranja firmvera u vaše vozilo, možete koristiti e-daljinski upravljač ako je potrebno.



Napomena: Tijekom pretplate na uslugu i aktivacije redovito osvježavajte početnu stranicu aplikacije (držite prst na vizualnom dijelu vozila i povucite prema dolje do dna telefona. Zatim otpustite).
Kako koristiti odgođeno/postupno punjenje električnih vozila?
Ako je vaše vozilo spojeno na stanicu za punjenje, punjenjem možete upravljati i daljinski. Ne brinite, aplikacija će vas obavijestiti kada je baterija puna ili ako se prestane puniti. Kada svoj Citroën spojite na stanicu za punjenje, možete kontrolirati punjenje putem svog pametnog telefona.

Punjenje možete daljinski pokrenuti, zaustaviti ili programirati kad god želite, primjerice tijekom razdoblja nižih cijena električne energije.

Također možete pratiti brzinu punjenja i preostalo vrijeme punjenja u stvarnom vremenu putem mobilne aplikacije MyCitroën.

U slučaju neplaniranog prekida punjenja dobit ćete obavijest putem aplikacije MyCitroën. Također ćete dobiti obavijest kada punjenje završi.

OTKAZIVANJE PRETPLATE NA POVEZIVE USLUGE
Kako mogu prekinuti svoju pretplatu na uslugu povezivanja?
Nakon što je vaše vozilo preprodano, vraćeno na dugoročni najam, uništeno, ukradeno ili na neki drugi način, morate nas obavijestiti putem kontakt forme kako bismo mogli pristupiti raskidu željenih ugovora. Ako se predomislite o online kupnji ugovora o usluzi, imate 14 dana da odustanete od ugovora, ako iskoristite to pravo, bit će vam vraćen novac za naručenu uslugu.

U bilo kojem od gore navedenih slučajeva , kupac mora obavijestiti PSA Automobiles SA pismenim putem Odjelu za odnose s kupcima, Case YT 227, 2/10 Bd de l'Europe, 78092, Poissy, Francuska ili putem online obrasca dostupnog ovdje. https://www.citroen.hr/korisne-informacije/kontakt.html
Naišli ste na problem prilikom pretplate na uslugu
Ako ste primili poruku "Vozilo ne ispunjava uvjete/nije kompatibilno", provjerite je li datum početka jamstva točan.

Ako je prošlo manje od 2 dana od početka jamstva: pokušajte ponovno sljedeći dan

Ako je više od ili jednako 2 dana, obratite se odjelu za odnose s korisnicima putem obrasca dostupnog ovdje.

Ako se problem ponovi nakon što slijedite ove upute, možete pristupiti usluzi Kontakt i pomoć ispunjavanjem obrasca dostupnog u aplikaciji Moj Citroën.
Što je e-Daljinski upravljač / Daljinski upravljač?
Ove dvije usluge, Remote Control i e-Remote Control, nude vam različite i učinkovite funkcije koje pružaju jedinstveno iskustvo udobnosti, čak i izvan vožnje.

E-Remote Control je besplatna usluga dostupna za nova električna i plug-in hibridna vozila. Usluga e-Remote dostupna je samo u mobilnoj aplikaciji MyCitroën. Aplikacija MyCitroën omogućuje vam da u svakom trenutku provjerite stanje napunjenosti i domet vašeg vozila. Ako je vaše vozilo spojeno na stanicu za punjenje, punjenjem možete upravljati i na daljinu. Više informacija na: https://services-store.citroen.hr/



Daljinsko upravljanje je plaćena usluga dostupna za nova vozila s motorom s unutarnjim izgaranjem, električna i plug-in hibridna vozila, koja omogućuje interakciju između vašeg pametnog telefona i vozila na daljinu. Ovu uslugu možete koristiti u aplikaciji MyCitroën. ​Daljinskim upravljačem možete provjeriti status zaključavanja vašeg vozila i zaključati ili otključati vrata jednostavnim dodirom na vašem pametnom telefonu. Također možete upaliti vanjska svjetla i/ili potrošiti novac kako biste pronašli svoj Citroën na parkiralištu. Više informacija na: https://services-store.citroen.hr/
Kako se pretplatiti i aktivirati e-Daljinski upravljač?
Usluga e-Daljinskog upravljanja zahtijeva sigurnu identifikaciju za identifikaciju korisnika. Da biste dobili uslugu, slijedite korake u nastavku (imajte na umu da će ugovor biti izbrisan ili neće biti aktiviran ako već postoji na vašem vozilu):

1. Preuzmite aplikaciju MyCitroën i kreirajte svoj račun

2. Unesite svoj VIN - odaberite e-Daljinski upravljač s popisa dostupnih usluga

3. Pretplatite se na uslugu na web portalu Citroën Service Store (kompatibilno sa svim preglednicima osim Internet Explorera). Po završetku pretplate bit ćete preusmjereni na mobilnu aplikaciju MyCitroën za daljnje korake (za korištenje usluge e-Remote morate prethodno preuzeti aplikaciju i otvoriti račun).

4. Dovršite aktivaciju u automobilu svojim ključem u 3 koraka:

a. Registrirajte broj telefona od povjerenja

b. Registrirajte svoj pametni uređaj i kreirajte pin kod / SIGURNOSNI KOD

c. Idite do svog vozila sa svojim pametnim telefonom i ključem, uspostavite Bluetooth® vezu i pritisnite gumb za pokretanje

5. Nakon automatskog preuzimanja i instaliranja firmvera u vaše vozilo, možete koristiti e-daljinski upravljač ako je potrebno.



Napomena: Tijekom pretplate na uslugu i aktivacije redovito osvježavajte početnu stranicu aplikacije (držite prst na vizualnom dijelu vozila i povucite prema dolje do dna telefona. Zatim otpustite).

Što je to daljinsko upravljanje (funkcije) i kako funkcionira?
Što je daljinsko upravljanje (funkcije daljinskog upravljanja)?
Daljinsko upravljanje je usluga/značajka koja vam omogućuje daljinsko upravljanje nekim funkcijama vašeg vozila pomoću aplikacije MyCitroën.
Sa svog pametnog telefona moći ćete provjeriti status brave vašeg vozila, zaključati i otključati vrata, uključiti vanjska svjetla i zatrubiti (na primjer, kako biste locirali svoje vozilo).
Više informacija možete pronaći u https://services-store.citroen.hr/.
Da li je moje vozilo kompatibilno za daljinsko upravljanje?

U aplikaciji MyCitroën možete otkriti je li vaše vozilo kompatibilno.
Evo kako:

  1. Otvorite aplikaciju, prijavite se svojim MyCitroën računom i odaberite svoje vozilo.
  2. Dodirnite ikonu vozila.
  3. Dodirnite "Povezane usluge".
  4. Ako se "Daljinski upravljač" pojavi u "dostupnim uslugama", to znači da je vaše vozilo kompatibilno i da je usluga/značajka već dostupna u vašoj zemlji.

NAPOMENA: Iako se aplikacija redovito ažurira novim povezanim uslugama, one se neće pojaviti u isto vrijeme u svim zemljama (zbog rasporeda postupnog uvođenja usluge).

Gdje mogu saznati cijene i pretplatiti se na Daljinsko upravljanje?
Sve informacije o cijenama i uvjetima pretplate pronaći ćete u https://services-store.citroen.hr/.
1. Prijavite se na stranicu svojim MyCitroën računom i odaberite svoje vozilo.
2. Kliknite na ponudu koja odgovara vašoj situaciji:

a) Ako ste svoje novo vozilo naručili od 03.07.2023 nadalje, možete pristupiti daljinskom upravljanju kao dijelu paketa Connect PLUS. Stoga kliknite na “Connect PLUS” kako biste saznali više o ovoj ponudi: funkcije daljinskog upravljanja pojavit će se kao skup značajki koje vam omogućuju da “zaključate i otključate svoja vrata na daljinu iz aplikacije MyBRAND” i da “Uključite prednja svjetla i aktivirate rog s aplikacijom MyCitroën ”. NAPOMENA: Ako ste aktivirali Connect PLUS prije nego što je Remote Control lansiran u vašoj zemlji, pojavit će se drugi Connect PLUS paket koji će sadržavati samo ovu značajku (kada bude dostupna).

b) Ako ste svoje vozilo naručili prije tog datuma, daljinskom upravljanju možete pristupiti kao zasebnoj usluzi. Stoga kliknite na "Daljinski upravljač" da biste saznali više o ovoj ponudi.
Već imam paket koji uključuje daljinsko upravljanje. Kako ga mogu početi koristiti?
Kako biste počeli koristiti ovu povezanu uslugu, morate dovršiti proces povezivanja između vašeg pametnog telefona i vašeg vozila. Vaša aplikacija MyCitroën vodit će vas kroz cijeli proces. 
Daljinski upravljač ne radi ispravno. Što mogu učiniti?
Sve informacije o cijenama i uvjetima pretplate pronaći ćete u https://services-store.citroen.hr/.
1. Prijavite se na stranicu svojim MyCitroën računom i odaberite svoje vozilo.
2. Kliknite na ponudu koja odgovara vašoj situaciji:

a) Ako ste svoje novo vozilo naručili od 03.07.2023 nadalje, možete pristupiti daljinskom upravljanju kao dijelu paketa Connect PLUS. Stoga kliknite na “Connect PLUS” kako biste saznali više o ovoj ponudi: funkcije daljinskog upravljanja pojavit će se kao skup značajki koje vam omogućuju da “zaključate i otključate svoja vrata na daljinu iz aplikacije MyBRAND” i da “Uključite prednja svjetla i aktivirate rog s aplikacijom MyCitroën ”. NAPOMENA: Ako ste aktivirali Connect PLUS prije nego što je Remote Control lansiran u vašoj zemlji, pojavit će se drugi Connect PLUS paket koji će sadržavati samo ovu značajku (kada bude dostupna).

b) Ako ste svoje vozilo naručili prije tog datuma, daljinskom upravljanju možete pristupiti kao zasebnoj usluzi. Stoga kliknite na "Daljinski upravljač" da biste saznali više o ovoj ponudi.
Već imam paket koji uključuje daljinsko upravljanje. Kako ga mogu početi koristiti?
Ako ova povezana usluga ne radi ispravno, posjetite sljedeća često postavljana pitanja. 
Želim otkazati pretplatu na Remote Control. Kako to mogu učiniti?
Da biste saznali više o otkazivanju i prekidu ugovora o povezanim uslugama, pogledajte ovaj prethodna često postavljena pitanja.

Kako mogu kontrolirati punjenje svog vozila iz aplikacije MyCitroën 
Daljinski upravljač ne radi ispravno. Što mogu učiniti?
Sve informacije o cijenama i uvjetima pretplate pronaći ćete u https://services-store.citroen.hr/.
1. Prijavite se na stranicu svojim MyCitroën računom i odaberite svoje vozilo.
2. Kliknite na ponudu koja odgovara vašoj situaciji:

a) Ako ste svoje novo vozilo naručili od 03.07.2023 nadalje, možete pristupiti daljinskom upravljanju kao dijelu paketa Connect PLUS. Stoga kliknite na “Connect PLUS” kako biste saznali više o ovoj ponudi: funkcije daljinskog upravljanja pojavit će se kao skup značajki koje vam omogućuju da “zaključate i otključate svoja vrata na daljinu iz aplikacije MyBRAND” i da “Uključite prednja svjetla i aktivirate rog s aplikacijom MyCitroën ”. NAPOMENA: Ako ste aktivirali Connect PLUS prije nego što je Remote Control lansiran u vašoj zemlji, pojavit će se drugi Connect PLUS paket koji će sadržavati samo ovu značajku (kada bude dostupna).

b) Ako ste svoje vozilo naručili prije tog datuma, daljinskom upravljanju možete pristupiti kao zasebnoj usluzi. Stoga kliknite na "Daljinski upravljač" da biste saznali više o ovoj ponudi.
Već imam paket koji uključuje daljinsko upravljanje. Kako ga mogu početi koristiti?
Ako ova povezana usluga ne radi ispravno, posjetite sljedeća često postavljana pitanja. 
Mogu li odgoditi punjenje? 
Možete odlučiti iz svoje aplikacije želite li da se vaše vozilo puni odmah ili želite odgoditi punjenje. Na početnoj stranici aplikacije dodirnite "Odgodi".
Mogu li ograničiti punjenje?
U određenim vozilima možete odabrati zaustavljanje punjenja na definiranoj razini baterije, što skraćuje vrijeme punjenja i može poboljšati učinkovitost i trajnost baterije. Ako je vaše vozilo kompatibilno, ova će se opcija pojaviti u odjeljku "Punjenje" u aplikaciji MyCitroen, a također i na dodirnom zaslonu vašeg vozila. Imajte na umu da se ovo ograničenje neće primjenjivati ​​na brzo punjenje istosmjernom strujom.
Mogu li urediti postavke punionica?
Kad god postavite ili izmijenite svoje postavke punjenja/punionica u svojoj aplikaciji MyCitroen, provjerite je li vaše vozilo u području dobre pokrivenosti punionicama. Nakon toga, upute će biti pohranjene u vozilu i vrijedit će čak i ako je izvan područja pokrivenosti.
Kako mogu ohladiti ili zagrijati kabinu svog vozila iz aplikacije MyCitroën?
Funkcija Hibrid Električno
Ako nije priključeno Energija iz baterije se koristi za prethodno podešavanje. Energija iz baterije se koristi za prethodno podešavanje.
Minimalna potrebna razina baterije 20% 50%
Ako je priključeno i puni se    
Punjenje i prethodno podešavanje istovremeno NE DA
Razina baterije opada NE NE
Punjenje se zaustavlja DA NE*
Napomena Razina baterije ne opada. Međutim, sustav daje prioritet prethodnom podešavanju i zaustavlja punjenje. Punjenje će se automatski ponovno pokrenuti nakon završetka programa prethodnog podešavanja. Razina baterije ne opada. *Punjenje se zaustavlja samo ako su vanjske temperature ekstremne (niže od -5 ºC ili više od 35 ºC); inače se punjenje samo usporava.

Prethodno podešavanje temperature putem MyCitroen aplikacije

Korištenje aplikacije:

  1. Otvorite aplikaciju MyCitroen: Na početnoj stranici aplikacije, dodirnite "Klima".
  2. Odmah prethodno podešavanje: Dodirnite "aktiviraj" bez dodavanja rasporeda.
    • Vrijeme: Vozilu će trebati do 45 minuta da postigne 21 ºC (vrijeme ovisi o vanjskoj temperaturi).
  3. Programirano prethodno podešavanje: Rasporedite prethodno podešavanje, npr. za 8 sati ujutro.
    • Vrijeme: Prethodno podešavanje započet će oko 7:15 kako bi vozilo bilo spremno u 8 sati.
  4. Trajanje: Nakon završetka, prethodno podešavanje ostat će aktivno 10 minuta.
  5. Otključavanje vozila: Ako otključate vozilo tijekom prethodnog podešavanja, ono će se zaustaviti nakon 1 minute.

Napomena:

  • Pohranjene upute: Nakon programiranja, upute su pohranjene u vozilu i vrijedit će čak i ako je izvan područja pokrivenosti.
  • Promjene uputa: Ako želite promijeniti upute, a vozilo nema mrežu, promjene neće biti uzete u obzir.

Utjecaj na bateriju i punjenje:

Vrsta vozila Ako nije priključeno Ako je priključeno i puni se
Hibrid Energija iz baterije se koristi za prethodno podešavanje. Minimalna potrebna razina baterije: 20% - Punjenje i prethodno podešavanje istovremeno: NE
- Razina baterije opada: NE
- Punjenje se zaustavlja: DA
 Prioritet je prethodnom podešavanju, punjenje se nastavlja nakon završetka programa.
Električno Energija iz baterije se koristi za prethodno podešavanje. Minimalna potrebna razina baterije: 50% - Punjenje i prethodno podešavanje istovremeno: DA
- Razina baterije opada: NE
- Punjenje se zaustavlja: NE* 
 Punjenje se zaustavlja samo ako su vanjske temperature ekstremne (niže od -5 ºC ili više od 35 ºC); inače se punjenje usporava.
  • Programiranje punjenja: Ako programirate punjenje dok je prethodno podešavanje aktivno, vozilo će obraditi punjenje nakon što prethodno podešavanje završi (provjerite stabilnu internetsku vezu na telefonu i da je vozilo u području dobre pokrivenosti).