POVIJEST CITROËN LOGA
André Citroën je 1900. godine uspješno iskoristio patent za zupčanike u obliku dvostrukih chevrona, simbola kojeg je zatim koristio 1919., kada je počeo proizvoditi automobile.
Između 1921. i 1936. oval je zamijenjen šesterokutom na plavoj pozadini koji je istaknuo žute chevrone, tada je uvedeno ime Citroën.
Početkom 1930-ih pojavljuje se paralelni logotip koji predstavlja labuda koji plovi u splavovima Citroena kako bi simbolizirao nove motore.
Do 1959. godine žuti chevroni strše iz bijele elipse, a zatim je 1966. godine ime Citroën integrirano u plavi kvadrat.
Od 1985. godine, za modernizaciju marke, chevroni su sada bijeli i umetnuti u crveni kvadrat.
U 2009. godini, novi logo marke sadrži kromirane i zaobljene chevrone u 3D-u, a ispod je crvenom oznakom Citroën. Dodatno je rafiniran 2016. kada je predstavljena 2D verzija inspirirana ravnim dizajnom.