Citroën želi koristiti kolačiće kako bi spremili podatke tijekom Vašeg posjeta i na taj način poboljšali Vaše iskustvo pregledavanja. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći u potpunosti pregledavati  ili iskoristiti sve usluge dostupne na našoj web stranici.

Saznajte više o kolačićima

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:HR] [cle1: SECONDES Lang:HR]
Euro6.2_1800x680.294298

EURO 6.2 NORMA

Europske norme "Euro" nameću pragove emisija koje automobili ne smiju prijeći. Granice se redovito spuštaju, a najnovije postavljene su standardom Euro 6.2.
Kao i prethodnih standarda, Euro 6.2 postavlja pragove emisije za sljedeće onečišćujuće plinove: NOx (dušikov oksid), CO (ugljični monoksid), fine čestice i neizgoreni ugljikovodici. Međutim, standard ne postavlja ograničenja na emisiju CO2.
Euro 6.2 standard vrijedi od rujna 2017. za nove tipove vozila, a stupio je na snagu za sve vrste u rujnu 2018. godine.

NOVE MOTORIZACIJE

ODGOVOR NA PROMJENU STANDARDA

BlueHDi_625x400
Citroën je predvidio novu normu: svi njegovi modeli već su odobreni i zadovoljavaju novu Euro 6.2 normu.
Motorisations-625x400-1
U smislu emisije NOx, vozila opremljena motorima Euro 6,2 zadovoljavaju 3-godišnji koeficijent usklađenosti od 1,5 (RDE - Real Motion Emission Measure) do siječnja 2020.
GPF_625x400
Nova generacija PureTech i BlueHDi motora omogućuju Citroënu da ostane korak naprijed u pogledu sljedeće razine Euro 6 standarda 2020. godine.
Couple2_625x400.

U DODATKU

Do stupanja na snagu EURO 6.2

Dva protokola certificiranja postat će obvezna od rujna 2018. godine: Svjetski standard usklađenog postupka ispitivanja lakih vozila (WLTP) i realnih emisija vožnje (RDE). Prateći standard Euro 6.2, oni zadovoljavaju tri različita cilja: - smanjiti emisije CO2, glavni staklenički plin odgovoran za klimatske promjene, - omogućuju korisnicima da bolje predviđaju svoju potrošnju u stvarnom korištenju iz odobrenih podataka, - kompletna laboratorijska ispitivanja s realnim mjerenjima emisija štetnih tvari za neke vrste zagađivača (na primjer, NOx).

RIJEČNIK POJMOVA

  • Euro standard
    Europske norme o emisijama, najveće su granice emisije onečišćujućih tvari za vozila na cesti koje je postavila Europska unija.

    WLTP
    WLTP je usklađeni testni postupak za određivanje potrošnje goriva i razine emisija iz automobila.
    Ovaj novi postupak WLTP uvest će realnije uvjete testiranja od NEDC-a, kako bi klijentima pružio točne informacije.
    Ispitivanja su pod nadzorom tehničkih servisa (UTAC u Francuskoj) temeljena na standardiziranim ciklusima vožnje (vrijeme, brzina, oprema, temperatura itd.), na isti način za sve proizvođače i mjerenje emisija, kao i potrošnja goriva vozila.

    RDE
    RDE će nadopuniti WLTP, mjerenje onečišćujućih tvari kao što su NOx koje automobil ispušta dok se vozi na cesti.
    RDE osigurava da automobili daju nisku emisiju u usporedbi s laboratorijskim testovima, što je značajan korak u testiranju emisija automobila.
Top