Redirekcija u sekunde

CONNECTED SERVICES - PITANJA I ODGOVORI

1500x500-phev

CONNECTED SERVICES - PITANJA I ODGOVORI

U nastavku smo prikupili brojna pitanja i odgovore u vezi s korištenjem Citroën Connected Services.

Ako ne možete pronaći ono što tražite, slobodno kontaktirajte našu službu za korisnike.

Koliko vozila mogu vidjeti na svom računu?

  • Na svoj račun možete dodati od 1 do 10 vozila.

 

Kako mogu dodati vozilo?

  • Povežite se sa svojim MyCitroën računom, u gornjem desnom kutu početne stranice odaberite "provjeri moj profil", a zatim odaberite "moju lozinku". Ako imate račun trgovine Citroën Services Store, nova će se lozinka automatski primijeniti.. 

 

Kako promijeniti lozinku za MyCitroën??

  • Povežite se sa svojim MyCitroën računom, u gornjem desnom kutu početne stranice odaberite "provjeri moj profil", a zatim odaberite "moju lozinku". Ako imate račun trgovine Citroën Services Store, nova će se lozinka automatski primijeniti.

 

Kako stvoriti MyCitroën račun? 

  • Za izradu računa trebat će vam vaša registracija vozila i identifikacijski broj vozila (VIN). Kliknite "pretplati se". Dodajte svoju email adresu i VIN. Kliknite potvrdu i popunite polja pretplate. Trebala bi se pojaviti poruka za potvrdu stvaranja vašeg računa. Dobit ćete email za potvrdu računa. Na svom poštanskom sandučiću odaberite email i kliknite na "aktiviraj moj račun". Imate 20 dana za potvrdu pretplate, nakon čega će se vaši osobni podaci izbrisati i morat ćete ponovo stvoriti novi račun. Podsjećamo vas da je pretplata besplatno. Jednom kada se račun kreira i aktivira, primit ćete novi email sa svojim ID-om i lozinkom i novu vezu za uspostavu prve veze s vašim računom.

 

Kako mogu izbrisati vozilo iz MyCitroëna aplikacije?

  • Idite na svoj račun MyCitroën. Možete ručno izbrisati jedno ili više vozila klikom na „Moje vozilo“, „Upravljanje mojim vozilima“. Zatim, u odjeljku "Odaberite svoje vozilo", kliknite "Izbriši ovo vozilo". Svako brisanje vozila u vašem osobnom prostoru MyCitroën bit će kopirano u vašem osobnom prostoru računa trgovine Citroën Services Store.

 

Imam aktivan ugovor o praćenju, mapiranju ili praćenju paketa i ne mogu ga obnoviti prije isteka roka valjanosti. Što da napravim?

  • Obnova paketa provodi se na dan završetka ugovora. Nećete moći obnoviti svoj paket prije ili nakon datuma vašeg ugovora, tako da ćete morati obnoviti svoj ugovor na kraju njegovog roka kako biste nastavili koristiti usluge vašeg paketa.

 

Kako mogu otkazati uslugu u slučaju prodaje, krađe ili povrata vozila? 

  • Ako imate Connected Services usluge (Teleservices, Connect Nav, SpeedCam / Danger Zones), nakon preprodaje vašeg vozila, prestanka najma, uništenja ili krađe, morate nas obavijestiti da raskinemo vaš ugovor. Molimo kontaktirajte službu za korisnike tvrtke Citroën poštom, telefonom ili web obrascem.

 

Znači li deinstaliranje aplikacije MyCitroën gubitak pohranjenih podataka? 

  • Nakon deinstalacije aplikacije MyCitroën, svi podaci koji se odnose na vaše vozilo (GPS položaji, upozorenja o održavanju, izvršena putovanja itd.) Bit će trajno izbrisani. S druge strane, svi podaci koji se odnose na vaš profil ostaju dostupni putem vaših osobnih podataka tijekom 2 mjeseca.

 

Kako stvoriti račun Citroën Services Store?

  • Ako već imate račun MyCitroën, možete se prijaviti koristeći iste podatke za prijevu u Citroën Services Store. Da biste stvorili račun Citroën Services Store: Prijavite se na Citroën Services Store; Ako imate račun MyCitroën, trebali biste se prijaviti koristeći iste podakte za prijavu, u suprotnom kliknite na "Stvori račun"; Stvorite svoje podatke za prijavu unošenjem email adrese i lozinke i zatim kliknite na "Stvori račun"; Dodajte svoje vozilo klikom na „Dodaj moje vozilo“; Unesite svoj VIN u posebno polje i kliknite na „Dodaj moje vozilo“; Ako slika odgovara vašem vozilu, kliknite "Potvrdi", u suprotnom ponovo unesite svoj VIN;

 

Što je Citroën Store Service Store?

  • Citroën Services Store namjenska je platforma za sve usluge povezane s markom Citroën. Imat ćete priliku savjetovati se / upravljati svim povezanim uslugama vašeg automobila u potpunoj autonomiji. Posjetite Citroën Serevice Store kako biste otkrili svijet usluga povezanih s markom Citroën.

 

Zašto napraviti Citroën Services Store račun?

  • Zahvaljujući računu Citroën Services Store možete upravljati svim povezanim uslugama iz udobnosti vlastitog doma. Za više informacija o našim povezanim uslugama posjetite Citroën Service Store.

 

Zašto kreirati Citroën Services Store račun ako već imam MyCitroën račun?

  • Vaš račun trgovine Citroën Services Store omogućuje vam upravljanje svim uslugama povezanim s markom Citroën, kao i informiranje o novim dostupnim ponudama. Zahvaljujući vašem računu trgovine Citroën Services Store možete se pretplatiti, proširiti ili obnoviti svoju ponudu usluga. Aplikacija MyCitroën omogućuje vam da u stvarnom vremenu iskoristite svoje povezane usluge pretplaćene na osobni račun Citroën Services Store.

 

Mogu li se spojiti u Citroën Services Store koristeći iste podatke za prijavu kao i za MyCitroën?

  • Ako već imate račun MyCitroën, možete se prijaviti koristeći iste podatke u Citroën Services Store klikom na ‘Connect’.

 

Ako dodam vozilo u MyCitroën hoće li se ono pojaviti u računu Citroën Services Store?

  • Vaš račun MyCitroën i Citroën Services Store je isti. Obje su povezane i svaka promjena bit će prenesena putem drugih aplikacija. 

 

Kako otkazati pretplatu na Citroën Service Store?

  • Da biste otkazali pretplatu na Citroën Service Store, idite u svoj osobni prostor Citroën Services Store. U odjeljku “MOJ RAČUN> MOJI OSOBNI PODACI” pomaknite se prema dolje, kliknite na “UNSUBSCRIBE”. Ova radnja neće utjecati na vaše tekuće ugovore. Ako želite raskinuti svoje ugovore, kontaktirajte naš HelpDesk.

 

Ako prodam svoje vozilo, hoće li novi vlasnik imati pristup mojim osobnim podacima?

  • Ako prodate svoje vozilo, da. Ako ne želite da novi vlasnik pristupi vašim osobnim podacima, možete raskinuti ugovor tako što ćete kontaktirati Citroënov HelpDesk.

 

Jesu li podaci o mom vozilu i putovanjima koja sam obavio dostupni u mom osobnom prostoru Service Store?

  • Ne, ali tim podacima možete pristupiti odlaskom u svoj osobni prostor MyCitroën.

 

 Kada će mi se naplatiti kupnja povezane usluge u trgovini Citroën Services Store?

  • Vaš će se račun naplatiti 14 dana nakon što je usluga aktivna. Dobit ćete email s potvrdom.

 

Mogu li na svoj račun trgovine Citroën Services Store dodati vozilo kupljeno u inozemstvu?

  • Da, samo trebate upisati VIN broj.

 

Mogu li kreirati račun Citroën Services Store putem mobilne aplikacije?

  • Ne, moguće je samo putem osobnog računala.

 

Mogu li dodati nekoliko vozila na svoj račun trgovine Citroën Services Store?

  • Da. Samo trebate dodati VIN broj u posebno polje "DODAJ VOZILO" u odjeljku "MOJ RAČUN". Tada će se novo vozilo automatski dodati u aplikaciju MyCitroën.

  

Nakon uklanjanja mog vozila s osobnog računa trgovine Citroën Services Store, više nemam pristup svojim uslugama. Što da napravim?

  • Morat ćete ponovno registrirati svoje vozilo na osobnom računu trgovine Citroën Services Store.

 

Nakon uklanjanja mog vozila s osobnog računa u trgovini Citroën Services Store, imam li još uvijek pravo koristiti uslugu?

  • Da. Uklanjanje vozila s vašeg osobnog računa nema utjecaja na pretplaćene usluge.

 

Što će se dogoditi ako izbrišem svoje vozilo iz osobnog prostora usluge Citroën Services Store?

  • Nakon uklanjanja vozila u trgovini Citroën Services, nećete moći pregledati svoje aktivne ugovore niti se pretplatiti na povezanu uslugu. Međutim, brisanje vozila ne utječe ni na vaše aktivne usluge ni na vaše ugovore. Uklanjanjem vozila iz Citroën Services Store također će se izbrisati podaci o vozilu u aplikaciji MyCitroën. 

 

Što će se dogoditi ako se odjavim iz osobnog prostora usluge Citroën Services Store?

  • Ako otkažete pretplatu, više nećete moći primati informacije u vezi s ugovorima. Međutim, otkazivanje pretplate nema utjecaja na vaše ugovore ili vaše usluge.

 

Promijenio sam email adresu. Kako je mogu promijeniti na svom računu trgovine Citroën Services Store?

  • Možete promijeniti email adresu na računu trgovine Citroën Services Store odlaskom na „MOJ RAČUN“> „MOJI OSOBNI PODACI“. Nova email adresa automatski će se promijeniti i za MyCitroën račun.

 

Zaboravio sam lozinku za pristup svom računu Citroën Services Store. Kako da ga vratim?

  • While on the home page of Citroën Services Store, click on “Forgot password”. Fill in the email attached to your account, then click “OK”. Yo will receive en email with the new password. The new password will work for the MyCitroën account as well.

 

Zašto se ne mogu pretplatiti na sve povezane usluge?

  • Nisu sve povezane usluge dostupne za sva vozila. Kartica "HOME" u trgovini Citroën Services automatski će filtrirati dostupne usluge za vaše vozilo. Ovom radnjom možete upravljati putem "Dostupne usluge" u gornjem lijevom kutu u odjeljku Trgovina.

 

Kako se pretplatiti na povezanu uslugu?

  • Da biste se pretplatili na povezanu uslugu, posjetite Citroën Service Store. Morate stvoriti račun i dodati svoje vozilo putem VIN broja. Kliknite na „POČETNU STRANICU“, zatim na „OTKRIJTE“ na usluzi koju želite, a zatim na „DODAJ U KOŠARICU“. Prihvatite opće uvjete prodaje, zatim kliknite na „NASTAVI“, unesite adresu za naplatu i osobne podatke, a zatim kliknite na „NASTAVI“. Ispunite obrazac za registraciju sigurnog plaćanja, a zatim kliknite "U redu". Uskoro ćete e-poštom primiti potvrdu narudžbe.

 

Kako mogu raskinuti ugovor o povezanoj usluzi?

  • Ako želite raskinuti ugovor o povezanoj usluzi, morate kontaktirati službu za pomoć tvrtke Citroën putem telefona ili kontakt obrasca. Sve potrebne informacije pronaći ćete u trgovini Citroën Services, na dnu stranice, u odjeljku „Kontakt“

  

Kako mogu promijeniti osobne podatke Citroën Services Store računu?

  • U postavkama računa "MOJ RAČUN > OSOBNI PODACI" možete napraviti izmjene osobnih podataka.

 

Moram li čekati isporuku svog vozila kako bih otvorio račun trgovine Citroën Services Store?

  • Da, preporuka je da pričekate najmanje 2 dana nakon isporuke vašeg vozila prije nego što se pretplatite na Citroën Service Store jer će vam trebati VIN za automobil da biste svoje vozilo dodali na račun.

 

 

e-REMOTE

Mogu li programirati svoje vozilo da se puni kad je električna tarifa jeftinija?

  • Da. Vaš vam automobil omogućuje odgodu / programiranje punjenja kako biste iskoristili prednosti najnižih tarifa. Nakon što se pretplatite, ovom uslugom možete upravljati izravno s vašeg pametnog telefona u našoj aplikaciji.

Mogu li daljinski zaustaviti punjenje vozila?

  • Kad prijeđete na programirano punjenje, punjenje se privremeno zaustavlja do programiranog vremena.

Kako mogu poboljšati domet kad je hladno?

  • Za grijanje kabine troši se puno energije. Da biste poboljšali domet kada je vani hladno, možete unaprijed zagrijati vozilo dok je napunjeno. Funkcija predkondicioniranja može se aktivirati ili programirati na daljinu u našoj mobilnoj aplikaciji, a može se koristiti i za hlađenje vozila po vrućem danu.

 

Koliko traje zagrijavanje / hlađenje automobila?

  • Trajanje predkondicioniranja (grijanje ili hlađenje) ovisi o početnoj temperaturi u vozilu i o vanjskoj temperaturi. Kada zakažete pripremu za kasnije, sustav će se pokrenuti 30 minuta prije vremena koje ste tražili kako bi se osigurala ugodna temperatura u svakom slučaju. Tada će ostati aktivan 15 minuta nakon tog vremena ili dok ne otključate vozilo.

Kako mogu zakazati ili odgoditi sesiju punjenja?

  • Kad svoj automobil priključite na punjenje, punjenje obično započinje odmah (ili nakon aktiviranja mjesta punjenja). Zatim se možete prebaciti na odgođeno punjenje u našoj aplikaciji, što će zaustaviti sesiju punjenja do odabranog vremena.

 

Prilikom grijanja / hlađenja, mora li vozilo biti zaključano?

  • Predkondicioniranje je dostupno samo kada je vozilo zaključano. Ako ga otključate, predkondicioniranje će se zaustaviti.

 

Koje su informacije i značajke dostupne za moje električno vozilo u mobilnoj aplikaciji?

  • U našoj aplikaciji vidjet ćete status punjenja i % napunjenosti baterije (uključujući tijekom punjenja), brzinu punjenja, preostalo vrijeme punjenja i procijenjeni domet. Osim toga, možete programirati vremena punjenja koja odgovaraju vašim potrebama ili iskoristiti niže tarife za struju i izvan vršnih vremena. Predkondicioniranje vam omogućuje zagrijavanje ili hlađenje vozila prije putovanja, a kada se vozilo puni, energija će se uzimati iz izvora napajanja, a ne iz baterije vozila - pomažući vam da povećate domet

 

Hoću li biti obaviješten kad se punjenje završi? Hoću li znati ako je nastao problem tijekom punjenja?

  • Da, primit ćete obavijest u aplikaciji kada punjenje dosegne 100%, a za brzo punjenje kada dosegne prag od 80%. Dobit ćete obavijest ako se punjenje zaustavi u slučaju problema (prekid struje, isključivanje itd.)

 

Hoće li klima uređaj utjecati na domet vozila?

  • Klima i grijanje kabine troše energiju i smanjit će domet vozila.

 

Što je Remote Control / e-Remote Control?

 

Remote Control i e-Remote Control nude vam jedinstveno iskustvo udobnosti zahvaljujući jedinstvenim i učinkovitim funkcijama koje nadilaze samu vožnju

 

E-REMOTE CONTROL FUNKCIJE:

E-Remote Control besplatna je usluga dostupna za nova električna i plug-in hibridna vozila. Može se koristiti putem aplikacije MyCitroën.

 

Informacije o statusu

Na glavnom zaslonu prikazuju se ključne informacije o bateriji, uključujući status napunjenosti i procjenu dosega električne vožnje.

Za prikaz ažuriranih informacija potrebno je osvježiti početnu stranicu tako da:

– prstom kliznete od vrha prema dnu

– kliknete na okruglu strelicu u gornjem desnom kutu

Točne informacije trebale bi se pojaviti za manje od minute.

Dok se informacije učitavaju potrebna je stabilna internetska veza.

Ne smijete prebacivati s bežičnog interneta na 3G/4G/5G mobilne podatke ni obrnuto. U suprotnom će doći do prekida komunikacije.

 

Punjenje na daljinu

Ta vam funkcija omogućuje da na daljinu postavite i pokrenete punjenje vozila ako je priključeno na punjač. Možete i prebaciti s trenutnog punjenja na odgođeno punjenje i obrnuto. Odgođeno punjenje možete aktivirati i pritiskom na posebnu tipku na utoru za punjenje. Kad punjenje dosegne 100 %, šalje se obavijest.

 

Grijanje i hlađenje na daljinu

Riječ je o funkciji koja osigurava ugodnu temperaturu u vašem vozilu. Ne morate sami konfigurirati temperaturu jer će e-Remote Control uvijek osiguravati ugodnih 21 °C.

 

 

Opći uvjeti uporabe

Upotreba ove funkcije tijekom punjenja neće utjecati na doseg vašeg vozila pa će ono biti spremno za upotrebu na ugodnoj temperaturi.

Kad programirate temperaturu, sustav se pokreće 30 do 45 minuta prije ciljnog vremena kako bi vaše vozilo postiglo ugodnu temperaturu i ostaje aktiviran 10 minuta nakon ciljnog vremena. Stoga morate namjestiti vrijeme kad planirate koristiti vozilo.

Ovisno o razini opreme vašeg vozila, možete programirati i punjenje na zaslonu povezanog sustava za navigaciju sa stranice „Charge” (Punjenje) u izborniku „ELECTRICAL” (Električno) te programirati zagrijavanje ili hlađenje u izborniku „OPTIONS” (Opcije) na stranici „AIR CONDITIONING” (Klimatizacija).

Prvo pokretanje programiranog zagrijavanja ili hlađenja započet će samo ako postoji najmanje 45 minuta od trenutka programiranja do odabranog ciljnog vremena.

Kad ga jednom programirate, vozilo će pohraniti odabir i pokretat će ga čak i izvan područja dobro pokrivenih mrežom.

Vrata i/ili prtljažnik moraju biti zaključani. Ako otključate vozilo tijekom zagrijavanja ili hlađenja, program će se zaustaviti nakon jedne minute.

Vozilo će zapamtiti naredbe za punjenje koje zaprimi tijekom programiranog zagrijavanja ili hlađenja i pokrenut će ih nakon što namjesti temperaturu. U aplikaciji se može pojaviti poruka s obaviješću.

 

Posebni uvjeti za hibridna vozila

Pokretanje zagrijavanja ili hlađenja vašeg vozila prekinut će punjenje koje je u tijeku. Punjenje će se nastaviti po završetku namještanja temperature, ako to omogući punionica. Ako se razina napunjenosti baterije spusti ispod 20 %, a vozilo nije na punionici, funkcija zagrijavanja i hlađenja vozila neće biti dostupna.

 

Posebni uvjeti za električna vozila

Brzo punjenje može raditi usporedno sa zagrijavanjem ili hlađenjem, bez ikakvih preduvjeta. Međutim, tijekom običnog punjenja, preduvjet je vanjska temperatura:

– ako je ona između 5 ° i 35 °, zagrijavanje ili hlađenje i punjenje mogu se provoditi istodobno

– izvan tog raspona, programirano zagrijavanje ili hlađenje prekinut će punjenje vašeg vozila. Ono će se nastaviti po završetku programa.

Ako se razina napunjenosti baterije spusti ispod 50 %, funkcija zagrijavanja i hlađenja vozila neće biti dostupna.

 

REMOTE CONTROL FUNKCIJE:

Remote Control usluga je koja se nadoplaćuje, a dostupna je za nove termičke motore, električna i plug-in hibridna vozila te omogućuje interakciju na daljinu između vašeg pametnog telefona i vozila. Usluga se može koristiti putem aplikacije MyCitroën.

Za svaku funkciju Remote Control, najviše 20 sekundi nakon slanja naredbe na dva načina možete provjeriti je li ona zaista poslana:

– traka s obaviješću (ako je otvorena početna stranica aplikacije MyCitroën)

– notifikacija (ako aplikacija MyCitroën radi u pozadini ili ako je pametni telefon zaključan)

 

Status zaključavanja

Funkcija vam omogućuje da pratite status zaključavanja vašeg vozila. Da biste vidjeli ažurirani status na početnoj stranici, morate je osvježiti tako da:

– prstom kliznete od vrha prema dnu

– kliknete na okruglu strelicu u gornjem desnom kutu

Napomena: Čim se otključaju barem jedna vrata, prikazuje se status „otključano” u aplikaciji MyCitroën.

 

Zaključavanje/otključavanje na daljinu

Funkcija vam omogućuje da na daljinu zaključate/otključate vrata vozila. Tipke u aplikaciji animacijom pokazuju da je izvršavanje naredbe u tijeku. Vozilo se zaključava/otključava najviše 8 sekundi nakon naredbe.

Tipke su dostupne neovisno o statusu zaključavanja vozila, na primjer tipka „zaključati” dostupna je čak i ako je vozilo već zaključano.

 

Svjetla na daljinu

Funkcija vam omogućuje da na daljinu uključite sva četiri pokazivača smjera ili bočna svjetla, ovisno o vašem vozilu. Tipke u aplikaciji animacijom pokazuju da je izvršavanje naredbe u tijeku najviše osam sekundi nakon vaše naredbe:

– najprije, da je izvršavanje naredbe u tijeku

– nakon 10 sekundi da su svjetla uključena.

 

Truba na daljinu

Funkcija vam omogućuje da potrubite na daljinu. Tipke u aplikaciji animacijom pokazuju da je izvršavanje naredbe u tijeku najviše osam sekundi nakon vaše naredbe:

– najprije, da je izvršavanje naredbe u tijeku – notifikacija vam savjetuje da provjerite dopuštaju li lokalni propisi upotrebu trube

– zatim, nakon 10 sekundi, da vozilo trubi.

Ako vozilo zaprimi još jednu naredbu za trubljenje prije no što je završilo izvršavanje prve, vozilo će potrubiti još jednom, ograničenom jačinom zvuka.

  

Pretplata na usluge e-Remote Control i Remote Control i njihova aktivacija?

 

Za usluge Remote potrebna je sigurnosna autentifikacija u cilju prepoznavanja korisnika, Kako bi se provela potpuna autentifikacija, pratite upute u nastavku:

Napomena: Ako za predmetno vozilo već postoji ugovor sklopljen s drugim korisnikom, on se automatski prekida po završetku vašeg postupka aktivacije.

• preuzmite mobilnu aplikaciju MyCitroën i izradite račun

• unesite broj šasije

• odaberite opciju „Vozilo”, a zatim opciju „Usluga”

• odaberite željenu uslugu s popisa dostupnih Povezanih usluga

• pretplatite se na uslugu

• dovršite aktivaciju u tri koraka:

* to morate učiniti u roku od šest dana, inače će se ugovor automatski prekinuti

 

• registrirajte provjereni broj telefona

• registrirajte svoj pametni telefon s pomoću sigurnosnog koda i/ili prepoznavanja lica (Face ID) / otiska prsta (Touch ID)

– da biste koristili prepoznavanje lica, morate imati barem IPHONE X

– da biste koristili prepoznavanje otiska prsta, morate imati barem IPHONE 7/ 8 ili Android

• uđite u vozilo sa svojim pametnim telefonom i ključem:

i. pokrenite motor vozila,

ii. uspostavite Bluetooth vezu između vozila i pametnog telefona,

iii. pratite korake za identifikaciju ključa

* Prema potrebi, dostupna ažuriranja vozila prikazat će se u aplikaciji i postaviti prilikom sljedećeg putovanja duljeg od 15 minuta. Čim se vozilo ažurira, moći ćete koristiti Remote usluge.

Napomena: Redovito osvježavajte početnu stranicu aplikacije tijekom razdoblja pretplate i postupka aktivacije tako da kliznete prstom od vrha prema dnu.

 

Korištenje usluga e-Remote Control i Remote Control: kodeks postupanja

 

Kako biste maksimalno iskoristili potencijal usluga e-Remote Control i Remote Control, pratite kodeks postupanja opisan u nastavku:

• provjerite jeste li izvršili postupke pretplate i aktivacije

• provjerite jeste li na području na kojem je u potpunosti dostupna mreža

• pobrinite se za to da najmanje jednom tjedno obavite putovanje od najmanje 15 minuta sa svojim vozilom

• provjerite je li deaktiviran privatni način rada vašeg vozila

• Usluge e-Remote Control i Remote Control možete koristiti na različitim pametnim telefonima, pod uvjetom da se prijavite na račun pretplate za uslugu. Aplikacija će vas voditi kroz postupak registracije pametnog telefona putem koraka za validaciju.

Ako unatoč ovim preporukama naiđete na poteškoće, obratite se svojem odjelu za korisničku podršku i ispunite obrazac dostupan u aplikaciji MyCitroën. Trebat ćete dostaviti zapisnike za analizu.

Top