[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:hr] [cle1: SECONDES Lang:hr]

CONNECTED SERVICES - PITANJA I ODGOVORI

1500x500-phev

CONNECTED SERVICES - PITANJA I ODGOVORI

U nastavku smo prikupili brojna pitanja i odgovore u vezi s korištenjem Citroën Connected Services.

Ako ne možete pronaći ono što tražite, slobodno kontaktirajte našu službu za korisnike.

Koliko vozila mogu vidjeti na svom računu?

  • Na svoj račun možete dodati od 1 do 10 vozila.

 

Kako mogu dodati vozilo?

  • Povežite se sa svojim MyCitroën računom, u gornjem desnom kutu početne stranice odaberite "provjeri moj profil", a zatim odaberite "moju lozinku". Ako imate račun trgovine Citroën Services Store, nova će se lozinka automatski primijeniti.. 

 

Kako promijeniti lozinku za MyCitroën??

  • Povežite se sa svojim MyCitroën računom, u gornjem desnom kutu početne stranice odaberite "provjeri moj profil", a zatim odaberite "moju lozinku". Ako imate račun trgovine Citroën Services Store, nova će se lozinka automatski primijeniti.

 

Kako stvoriti MyCitroën račun? 

  • Za izradu računa trebat će vam vaša registracija vozila i identifikacijski broj vozila (VIN). Kliknite "pretplati se". Dodajte svoju email adresu i VIN. Kliknite potvrdu i popunite polja pretplate. Trebala bi se pojaviti poruka za potvrdu stvaranja vašeg računa. Dobit ćete email za potvrdu računa. Na svom poštanskom sandučiću odaberite email i kliknite na "aktiviraj moj račun". Imate 20 dana za potvrdu pretplate, nakon čega će se vaši osobni podaci izbrisati i morat ćete ponovo stvoriti novi račun. Podsjećamo vas da je pretplata besplatno. Jednom kada se račun kreira i aktivira, primit ćete novi email sa svojim ID-om i lozinkom i novu vezu za uspostavu prve veze s vašim računom.

 

Kako mogu izbrisati vozilo iz MyCitroëna aplikacije?

  • Idite na svoj račun MyCitroën. Možete ručno izbrisati jedno ili više vozila klikom na „Moje vozilo“, „Upravljanje mojim vozilima“. Zatim, u odjeljku "Odaberite svoje vozilo", kliknite "Izbriši ovo vozilo". Svako brisanje vozila u vašem osobnom prostoru MyCitroën bit će kopirano u vašem osobnom prostoru računa trgovine Citroën Services Store.

 

Imam aktivan ugovor o praćenju, mapiranju ili praćenju paketa i ne mogu ga obnoviti prije isteka roka valjanosti. Što da napravim?

  • Obnova paketa provodi se na dan završetka ugovora. Nećete moći obnoviti svoj paket prije ili nakon datuma vašeg ugovora, tako da ćete morati obnoviti svoj ugovor na kraju njegovog roka kako biste nastavili koristiti usluge vašeg paketa.

 

Kako mogu otkazati uslugu u slučaju prodaje, krađe ili povrata vozila? 

  • Ako imate Connected Services usluge (Teleservices, Connect Nav, SpeedCam / Danger Zones), nakon preprodaje vašeg vozila, prestanka najma, uništenja ili krađe, morate nas obavijestiti da raskinemo vaš ugovor. Molimo kontaktirajte službu za korisnike tvrtke Citroën poštom, telefonom ili web obrascem.

 

Znači li deinstaliranje aplikacije MyCitroën gubitak pohranjenih podataka? 

  • Nakon deinstalacije aplikacije MyCitroën, svi podaci koji se odnose na vaše vozilo (GPS položaji, upozorenja o održavanju, izvršena putovanja itd.) Bit će trajno izbrisani. S druge strane, svi podaci koji se odnose na vaš profil ostaju dostupni putem vaših osobnih podataka tijekom 2 mjeseca.

 

Kako stvoriti račun Citroën Services Store?

  • Ako već imate račun MyCitroën, možete se prijaviti koristeći iste podatke za prijevu u Citroën Services Store. Da biste stvorili račun Citroën Services Store: Prijavite se na Citroën Services Store; Ako imate račun MyCitroën, trebali biste se prijaviti koristeći iste podakte za prijavu, u suprotnom kliknite na "Stvori račun"; Stvorite svoje podatke za prijavu unošenjem email adrese i lozinke i zatim kliknite na "Stvori račun"; Dodajte svoje vozilo klikom na „Dodaj moje vozilo“; Unesite svoj VIN u posebno polje i kliknite na „Dodaj moje vozilo“; Ako slika odgovara vašem vozilu, kliknite "Potvrdi", u suprotnom ponovo unesite svoj VIN;

 

Što je Citroën Store Service Store?

  • Citroën Services Store namjenska je platforma za sve usluge povezane s markom Citroën. Imat ćete priliku savjetovati se / upravljati svim povezanim uslugama vašeg automobila u potpunoj autonomiji. Posjetite Citroën Serevice Store kako biste otkrili svijet usluga povezanih s markom Citroën.

 

Zašto napraviti Citroën Services Store račun?

  • Zahvaljujući računu Citroën Services Store možete upravljati svim povezanim uslugama iz udobnosti vlastitog doma. Za više informacija o našim povezanim uslugama posjetite Citroën Service Store.

 

Zašto kreirati Citroën Services Store račun ako već imam MyCitroën račun?

  • Vaš račun trgovine Citroën Services Store omogućuje vam upravljanje svim uslugama povezanim s markom Citroën, kao i informiranje o novim dostupnim ponudama. Zahvaljujući vašem računu trgovine Citroën Services Store možete se pretplatiti, proširiti ili obnoviti svoju ponudu usluga. Aplikacija MyCitroën omogućuje vam da u stvarnom vremenu iskoristite svoje povezane usluge pretplaćene na osobni račun Citroën Services Store.

 

Mogu li se spojiti u Citroën Services Store koristeći iste podatke za prijavu kao i za MyCitroën?

  • Ako već imate račun MyCitroën, možete se prijaviti koristeći iste podatke u Citroën Services Store klikom na ‘Connect’.

 

Ako dodam vozilo u MyCitroën hoće li se ono pojaviti u računu Citroën Services Store?

  • Vaš račun MyCitroën i Citroën Services Store je isti. Obje su povezane i svaka promjena bit će prenesena putem drugih aplikacija. 

 

Kako otkazati pretplatu na Citroën Service Store?

  • Da biste otkazali pretplatu na Citroën Service Store, idite u svoj osobni prostor Citroën Services Store. U odjeljku “MOJ RAČUN> MOJI OSOBNI PODACI” pomaknite se prema dolje, kliknite na “UNSUBSCRIBE”. Ova radnja neće utjecati na vaše tekuće ugovore. Ako želite raskinuti svoje ugovore, kontaktirajte naš HelpDesk.

 

Ako prodam svoje vozilo, hoće li novi vlasnik imati pristup mojim osobnim podacima?

  • Ako prodate svoje vozilo, da. Ako ne želite da novi vlasnik pristupi vašim osobnim podacima, možete raskinuti ugovor tako što ćete kontaktirati Citroënov HelpDesk.

 

Jesu li podaci o mom vozilu i putovanjima koja sam obavio dostupni u mom osobnom prostoru Service Store?

  • Ne, ali tim podacima možete pristupiti odlaskom u svoj osobni prostor MyCitroën.

 

 Kada će mi se naplatiti kupnja povezane usluge u trgovini Citroën Services Store?

  • Vaš će se račun naplatiti 14 dana nakon što je usluga aktivna. Dobit ćete email s potvrdom.

 

Mogu li na svoj račun trgovine Citroën Services Store dodati vozilo kupljeno u inozemstvu?

  • Da, samo trebate upisati VIN broj.

 

Mogu li kreirati račun Citroën Services Store putem mobilne aplikacije?

  • Ne, moguće je samo putem osobnog računala.

 

Mogu li dodati nekoliko vozila na svoj račun trgovine Citroën Services Store?

  • Da. Samo trebate dodati VIN broj u posebno polje "DODAJ VOZILO" u odjeljku "MOJ RAČUN". Tada će se novo vozilo automatski dodati u aplikaciju MyCitroën.

  

Nakon uklanjanja mog vozila s osobnog računa trgovine Citroën Services Store, više nemam pristup svojim uslugama. Što da napravim?

  • Morat ćete ponovno registrirati svoje vozilo na osobnom računu trgovine Citroën Services Store.

 

Nakon uklanjanja mog vozila s osobnog računa u trgovini Citroën Services Store, imam li još uvijek pravo koristiti uslugu?

  • Da. Uklanjanje vozila s vašeg osobnog računa nema utjecaja na pretplaćene usluge.

 

Što će se dogoditi ako izbrišem svoje vozilo iz osobnog prostora usluge Citroën Services Store?

  • Nakon uklanjanja vozila u trgovini Citroën Services, nećete moći pregledati svoje aktivne ugovore niti se pretplatiti na povezanu uslugu. Međutim, brisanje vozila ne utječe ni na vaše aktivne usluge ni na vaše ugovore. Uklanjanjem vozila iz Citroën Services Store također će se izbrisati podaci o vozilu u aplikaciji MyCitroën. 

 

Što će se dogoditi ako se odjavim iz osobnog prostora usluge Citroën Services Store?

  • Ako otkažete pretplatu, više nećete moći primati informacije u vezi s ugovorima. Međutim, otkazivanje pretplate nema utjecaja na vaše ugovore ili vaše usluge.

 

Promijenio sam email adresu. Kako je mogu promijeniti na svom računu trgovine Citroën Services Store?

  • Možete promijeniti email adresu na računu trgovine Citroën Services Store odlaskom na „MOJ RAČUN“> „MOJI OSOBNI PODACI“. Nova email adresa automatski će se promijeniti i za MyCitroën račun.

 

Zaboravio sam lozinku za pristup svom računu Citroën Services Store. Kako da ga vratim?

  • While on the home page of Citroën Services Store, click on “Forgot password”. Fill in the email attached to your account, then click “OK”. Yo will receive en email with the new password. The new password will work for the MyCitroën account as well.

 

Zašto se ne mogu pretplatiti na sve povezane usluge?

  • Nisu sve povezane usluge dostupne za sva vozila. Kartica "HOME" u trgovini Citroën Services automatski će filtrirati dostupne usluge za vaše vozilo. Ovom radnjom možete upravljati putem "Dostupne usluge" u gornjem lijevom kutu u odjeljku Trgovina.

 

Kako se pretplatiti na povezanu uslugu?

  • Da biste se pretplatili na povezanu uslugu, posjetite Citroën Service Store. Morate stvoriti račun i dodati svoje vozilo putem VIN broja. Kliknite na „POČETNU STRANICU“, zatim na „OTKRIJTE“ na usluzi koju želite, a zatim na „DODAJ U KOŠARICU“. Prihvatite opće uvjete prodaje, zatim kliknite na „NASTAVI“, unesite adresu za naplatu i osobne podatke, a zatim kliknite na „NASTAVI“. Ispunite obrazac za registraciju sigurnog plaćanja, a zatim kliknite "U redu". Uskoro ćete e-poštom primiti potvrdu narudžbe.

 

Kako mogu raskinuti ugovor o povezanoj usluzi?

  • Ako želite raskinuti ugovor o povezanoj usluzi, morate kontaktirati službu za pomoć tvrtke Citroën putem telefona ili kontakt obrasca. Sve potrebne informacije pronaći ćete u trgovini Citroën Services, na dnu stranice, u odjeljku „Kontakt“

  

Kako mogu promijeniti osobne podatke Citroën Services Store računu?

  • U postavkama računa "MOJ RAČUN > OSOBNI PODACI" možete napraviti izmjene osobnih podataka.

 

Moram li čekati isporuku svog vozila kako bih otvorio račun trgovine Citroën Services Store?

  • Da, preporuka je da pričekate najmanje 2 dana nakon isporuke vašeg vozila prije nego što se pretplatite na Citroën Service Store jer će vam trebati VIN za automobil da biste svoje vozilo dodali na račun.

 

 

e-REMOTE

Mogu li programirati svoje vozilo da se puni kad je električna tarifa jeftinija?

  • Da. Vaš vam automobil omogućuje odgodu / programiranje punjenja kako biste iskoristili prednosti najnižih tarifa. Nakon što se pretplatite, ovom uslugom možete upravljati izravno s vašeg pametnog telefona u našoj aplikaciji.

Mogu li daljinski zaustaviti punjenje vozila?

  • Kad prijeđete na programirano punjenje, punjenje se privremeno zaustavlja do programiranog vremena.

Kako mogu poboljšati domet kad je hladno?

  • Za grijanje kabine troši se puno energije. Da biste poboljšali domet kada je vani hladno, možete unaprijed zagrijati vozilo dok je napunjeno. Funkcija predkondicioniranja može se aktivirati ili programirati na daljinu u našoj mobilnoj aplikaciji, a može se koristiti i za hlađenje vozila po vrućem danu.

 

Koliko traje zagrijavanje / hlađenje automobila?

  • Trajanje predkondicioniranja (grijanje ili hlađenje) ovisi o početnoj temperaturi u vozilu i o vanjskoj temperaturi. Kada zakažete pripremu za kasnije, sustav će se pokrenuti 30 minuta prije vremena koje ste tražili kako bi se osigurala ugodna temperatura u svakom slučaju. Tada će ostati aktivan 15 minuta nakon tog vremena ili dok ne otključate vozilo.

Kako mogu zakazati ili odgoditi sesiju punjenja?

  • Kad svoj automobil priključite na punjenje, punjenje obično započinje odmah (ili nakon aktiviranja mjesta punjenja). Zatim se možete prebaciti na odgođeno punjenje u našoj aplikaciji, što će zaustaviti sesiju punjenja do odabranog vremena.

 

Prilikom grijanja / hlađenja, mora li vozilo biti zaključano?

  • Predkondicioniranje je dostupno samo kada je vozilo zaključano. Ako ga otključate, predkondicioniranje će se zaustaviti.

 

Koje su informacije i značajke dostupne za moje električno vozilo u mobilnoj aplikaciji?

  • U našoj aplikaciji vidjet ćete status punjenja i % napunjenosti baterije (uključujući tijekom punjenja), brzinu punjenja, preostalo vrijeme punjenja i procijenjeni domet. Osim toga, možete programirati vremena punjenja koja odgovaraju vašim potrebama ili iskoristiti niže tarife za struju i izvan vršnih vremena. Predkondicioniranje vam omogućuje zagrijavanje ili hlađenje vozila prije putovanja, a kada se vozilo puni, energija će se uzimati iz izvora napajanja, a ne iz baterije vozila - pomažući vam da povećate domet

 

Hoću li biti obaviješten kad se punjenje završi? Hoću li znati ako je nastao problem tijekom punjenja?

  • Da, primit ćete obavijest u aplikaciji kada punjenje dosegne 100%, a za brzo punjenje kada dosegne prag od 80%. Dobit ćete obavijest ako se punjenje zaustavi u slučaju problema (prekid struje, isključivanje itd.)

 

Hoće li klima uređaj utjecati na domet vozila?

  • Klima i grijanje kabine troše energiju i smanjit će domet vozila.
Top